NisseMannH4X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hei. Kunne tenke meg å ha en admin side på hjemmeisen min der jeg kunne skrive inn feks nyheter og poste de slik at de kom opp på feks news.php Noen som kan forklare meg hvordan slike ting fungere og er det noen som har et script på lur? På forhånd takk, Mvh Nissen Endret 5. desember 2004 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AJ-Fork er et av mange ferdigsystemer for nettopp dette. Last ned her. Det er vel egentlig ikke så mye å forklare, du installerer det hele ved å laste opp alle filene til domenet ditt (som inkluderer et kontrollpanel), deretter inkluderer du nyhetene som beskrevet i readme/hjelpefilen som følger med. Alt du måtte lure på står egentlig veldig godt beskrevet i hjelpefilene. Du kan se dette i bruk i bloggen min. Jeg foretrekker AJ-Fork fordi det er en ekstremt enkel installasjon i forhold til en del andre slike systemer, og det printer ut finfin kode, akkurat slik jeg ønsker. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Takk for svar men,, Jeg opretta mappa fork og cmoda den (777) og lasta opp alle filene og cmoda alle (777). Så sto det at jeg skulle gå til yourewebsite.com/fork og så skulle jeg føjge installasjonen, men når jeg åpner denne mappa i browsern så skjer det ingenting. Finner ikke ut hva jeg skal gjøre. (er fersk innen php så det er sagt) Hva skal jeg gjøre? Fork mappa mi: http://home.online.no/~torilds/fork/ Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Fått lasta opp alt som det skal og cmoda alt, men under installasjonen kommer dte opp at 19 filer ikke er cmoda... Hva er galt? Jeg cmoder og neste gang jeg logger på ftp så er ikke filene cmoda mere. wOOt? Endret 5. desember 2004 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ser ikke ut som server har støtte for php, siden alle php-filer blir vist som ren tekst. (Ikke at jeg har greie på slikt, men jeg tror det er årsaken.) Lenke til kommentar
ggp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg vet ikke om dette er det du søker etter, men jeg har laget et eksempel her - ggp Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) *slettet* lager heller en ny tråd Endret 6. desember 2004 av chs89 Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Men fiksa det nå, smooth system det der ass! Lenke til kommentar
ggp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 NisseMannH4X: kan jeg se hva du har laget Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Kan du godt, har lagt det inn på fest-sentralen.tk og dropinn.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå