danilovic Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Nå begynner jeg å bli lei av "fjortiser-er-så-dumme-poster". :smile: Jeg kjenner mange greier fjortiser, tenk. :smile: Blei et nokså useriøst preg over innlegget, men shit au - det er da off topic. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 17:40, sosohal skrev:Nå begynner jeg å bli lei av "fjortiser-er-så-dumme-poster". :smile: Jeg kjenner mange greier fjortiser, tenk. :smile:Blei et nokså useriøst preg over innlegget, men shit au - det er da off topic. :smile: Fjortis er en tilstand, ikke en alder. Ingen fjortiser er greie, de er noen plagsomme, uhøffelige, barnslige vesner som har et sykt markeringsbehov. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 fjortiser oppfrøer seg rølpete. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg mener det kan være begge deler men... Lenke til kommentar
www Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Slutt med mobbinga av "fjortisser" ja enkelte bruker jo begrepet kun for og heve seg over andre og føle seg bedre :sad: Desuten er nesten hele "fjortiss" begrepet blitt ett skjellsord der man bruker ordet bevist for og skjelle ut folk som ikke man liker oppførselen på :sad: Jeg syntes nesten begrepet er en fornærmelse mot alle de "gode" ungdommene der ute som er på den alderen, ja de lærer att man skal holde kjeften sin og helst ikke si ett knyst fordi man er "dumm" og "fjortiss" Jeg er selv en 38 år gammel mann og bruker ikke slike (trykke ned) metoder for og lære mine barn og oppføre seg. Nei det holder med og være en "god" foreldrer. Men men jeg har inntrykk av att det er helst ungdommer mellom 16 og 25 år som bruker begrepet "fjortiss" som en skjellsutrykk på de litt yngre slik att de selv kan føle seg "voksen" Noe de ikke er ! Så mitt budskap er til alle dere ungdommer på rundt 20+- Det er ikke voksent og kalle alle de litt yngre for fjortiss bare får att du selv skal føle deg voksen. De finns faktisk mye bedre måter og være "voksen" på enn og skjelle ut alle de litt yngre. Hilsen "Fjortissen" på 38 :smile: [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-01 19:28 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 fjortiss = det mest plagsome vesnet du kan tenke deg å møte .. + at de sier "fuck deg da" og "what ewa" (skrevet på den måten) litt for ofte... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har aldri blitt kalt "fjortis" så! Og vet hvorfor? Fordi jeg ikke er en!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Det er sånn fjortiser holder på, skryter av PC'en sin gjør de og. Det chatte språket plager meg og, vanskelig å lese... _________________ Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM :: GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB :: Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ :: PC'en virker ikke, det er derfor ikke sikkert at jeg svarer på poster o.l. [ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-06-01 19:42 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Enig i at det ikke er bra å generalisere, men mange som skriver her på forum avslører seg selv som svært umoden. Man trenger ikke å markere seg med slangutrykk for å "være " noe. De fleste har gått på skole og kan helt sikkert utrykke seg godt hvis de vil. Det er ingen tvil om at mange terger på seg reaksjoner fra andre her på forumet med sin utrykksmåte, og ville nok i mange tilfeller ha fått flere seriøse svar på sine spørsmål hvis de hadde kuttet ut alle de *** %"#% ordene som blir brykt for å rope. Liker heller ikke begrepet fjortis noe særlig. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 sanoj_20 : ro deg ned med !.. ( ) _________________ www.gfx-hysteria.com 7p7 = religion og et politisk parti! [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-06-01 19:51 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 19:41, sanoj_20 skrev: skryter av PC'en sin gjør de og._________________Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ :: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Fjortiss != 14-åring Hverken jeg eller andre oppegående mennesker skjeller ut folk fordi de er unge. Hvis de derimot provoserer og oppfører seg som drittunger blir saken en annen. Kjenner flere veldig "voksne" 13-14 åringer jeg. Hovedproblemet med ekte fjortisser er at de er overfladiske, selvopptatte, obsternazi (fant ikke ordboka men jeg har en mistanke om det ikke er riktig skrivemåte), og tror hele verden dreier seg om dem. Voksne er lissom det teiteste som fins! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 19:51, Kebab GUD skrev:sanoj_20 : ro deg ned med !..( ) "sanoj_20 : ro deg ned med !..", hva mente du med det? Mente du "ro deg ned"? De verste fjortisene skriver slik. Slik skriver fjortiser: "cs er tøft det for dr kan du playe med manga andre nordmen!!!" "hvem har best pc her?????" ... :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 20:20, Anders Leipsland skrev: Quote: Den 2002-06-01 19:41, sanoj_20 skrev: skryter av PC'en sin gjør de og. _________________ Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM :: GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB :: Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ :: Bare viste at noen ville komme med den der, spesielt deg, Anders. Var ikke den god da, neida... :smile: Du har misforstått litt. Som jeg sa lenger oppe i tråden viser jeg alltid signatur, helt uten at jeg vil det. Signaturen jeg har laget er fordi jeg er ung og dum (er ikke fjortis), og trenger ganske ofte hjelp med den herpa PC'en min. Det er rett og slett fordi det skal bli lettere for meg og andre når jeg trenger hjelp. Ok? _________________ Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM :: GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB :: Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ :: PC'en virker ikke, det er derfor ikke sikkert at jeg svarer på poster o.l. [ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-06-01 20:30 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 jeg mente ro deg ned med bruken av "!" det er plagsomt å se på .. og et spørsmål: er du paranoid? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 20:28, sanoj_20 skrev: spesielt deg, Anders. Quote: Du har misforstått litt. Som jeg sa lenger oppe i tråden viser jeg alltid signatur helt, uten at jeg vil det. Signaturen jeg har laget er fordi jeg er ung og dum (er ikke fjortis), og trenger ganske ofte hjelp med den herpa PC'en min. Men hvordan klarer du å skille mellom de som briefer og de som har specs'a i signaturen pga nytte? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 20:32, Anders Leipsland skrev:Men hvordan klarer du å skille mellom de som briefer og de som har specs'a i signaturen pga nytte? Har jeg skrevet at de skryter av PC'en i signaturen? Nei, ikke etter hva jeg kan se. Jeg mente å skryte i en tråd som: "hvem har best pc her?", det er noen av dem. Skryter ikke de da? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Fjortisser er plagsomme, irriterende og "jeg-vet-alt-best" typer. De gjør ikke annet enn ****skap og snakkerskriver sms språk. Hva er vel mer irriterende enn: "jg r fondus, hvem r u? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 20:44, fondus skrev:Fjortisser er plagsomme, irriterende og "jeg-vet-alt-best" typer. De gjør ikke annet enn ****skap og snakkerskriver sms språk. Hva er vel mer irriterende enn: "jg r fondus, hvem r u? hva med "ASL" det er det mest iriterende som finnes Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 20:40, sanoj_20 skrev:Har jeg skrevet at de skryter av PC'en i signaturen? men jeg har heller ikke sagt at du har sagt det :wink: Quote: Jeg mente å skryte i en tråd som: "hvem har best pc her?", det er noen av dem. Skryter ikke de da? Da er jeg med. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 JEG HAR BEST PC!!!!!111111111111 ME>J00 ME IS 1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå