Zer0z Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hei hvordan deaktiverer jeg clonemodus å bruker utvidet modus, slik at jeg f.eks kan se film på skjerm2, mens jeg f.eks surfer på nettet med skjerm 1? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hei hvordan deaktiverer jeg clonemodus å bruker utvidet modus, slik at jeg f.eks kan se film på skjerm2, mens jeg f.eks surfer på nettet med skjerm 1? Du kan da se på film på en skjerm mens du surfer og gjør andre ting på den andre med clone modus? Jeg har ati kort og bruker clonemode og theater mode. Dvs at jeg har filmen i et vindu på maskinen og i fullskjerm på tv. Om jeg har browsere eller annet oppå vinduet på maskinen påvirker det ikke bildet på tv med theatermode. Nå vet jeg jo ikke hvilket skjermkort du har, men med ati funker dette fint. Beklager hvis dette var dårlig forklart. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har et radeon 9500pro kort som er flashet til 9700pro clonemodus er jo kopiering av en skjerm da, at den viser det samme på begge skjermene, det er det som jeg vil deaktivere hvis f.eks jeg fyrer opp en film i fullscreenmodus på pc-skjermen, så blir det fullskjerm på TV'en også, men da er bilde svart:S vises ikke noe film der:O Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg har et radeon 9500pro kort som er flashet til 9700pro clonemodus er jo kopiering av en skjerm da, at den viser det samme på begge skjermene, det er det som jeg vil deaktivere hvis f.eks jeg fyrer opp en film i fullscreenmodus på pc-skjermen, så blir det fullskjerm på TV'en også, men da er bilde svart:S vises ikke noe film der:O Da er det theatermode du må aktivere Da vil videoen bli i fullskjerm på skjerm 2 mens du kan ha den i et lite vindu på pc'en f.eks. Endret 5. desember 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er jo mye enklere å bare utvide windowsdesktop i de vanlige skjerminstillingene! Da kan du dra filmen over til f.eks TV og vise fullskjerm der, mens du kan bruke den andre skjermen til ditt vanlige bruk. (f.eks spiller vi civilization på den ene skjermen mens vi viser film) Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Da er det theatermode du må aktivere Da vil videoen bli i fullskjerm på skjerm 2 mens du kan ha den i et lite vindu på pc'en f.eks. nei. filmen skal bare vises på 1 skjerm, ikke på begge. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Det er jo mye enklere å bare utvide windowsdesktop i de vanlige skjerminstillingene! Da kan du dra filmen over til f.eks TV og vise fullskjerm der, mens du kan bruke den andre skjermen til ditt vanlige bruk. (f.eks spiller vi civilization på den ene skjermen mens vi viser film) jaa. det jeg mente, men problemet er at når jeg velger "utvid bilde til denne enheten" elns så skjer det ikke noe som helst. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ikke noe som helst? Ikke noe bilde på tv? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er jo mye enklere å bare utvide windowsdesktop i de vanlige skjerminstillingene! Da kan du dra filmen over til f.eks TV og vise fullskjerm der, mens du kan bruke den andre skjermen til ditt vanlige bruk. (f.eks spiller vi civilization på den ene skjermen mens vi viser film) Jaja.. det er jo smak og behag. Jeg for min del avskyr utvidet desktop men det er jo forskjellig fra person til person.. Nå har du i allefall begge mulighetene. Får du det ikke til får du lese litt nøyere i manualen. Det er ikke det store trikset.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Ikke noe som helst? Ikke noe bilde på tv? jo, har bilde på TV, men BARE i clone modus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå