Roger72 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 I xp fulgte det med windows messenger, men jeg har en følelse av at msn messenger er bedre?? Kan den lastes ned og "legge" seg over windows messenger og få med adressene der? Eller må win.messenger slettest først? Roger Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 du kan ha begge deler med windows messenger er bare søppel åpne den her så får du windows messenger bort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 eller du kan skru den av å slette mappa det gjorde jeg! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hvorfor ikke bare installere msn messenger og bruke den? windows messenger hopper ikke over og spiser opp msn messenger selv om den ligger et sted og lurer på harddisken :-D bertie Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hvorfor ikke bare installere msn messenger og bruke den?windows messenger hopper ikke over og spiser opp msn messenger selv om den ligger et sted og lurer på harddisken :-D bertie men den er teit uansett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hvorfor ikke bare installere msn messenger og bruke den?windows messenger hopper ikke over og spiser opp msn messenger selv om den ligger et sted og lurer på harddisken :-D bertie men den er teit uansett HAHA!!!! 100% enig med deg! ps: den kan logge seg automatsik på pc'en også! så blir man logga ut av msn! wm er no skikkli DRIT Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 den som følger med windows er en liten pøbel!! spretter opp på start menyen i hytt og pine,og nekter innimellom å lukke seg.... DIE!!! ... takk for zippen...skal teste det nå Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 den som følger med windows er en liten pøbel!! spretter opp på start menyen i hytt og pine,og nekter innimellom å lukke seg.... DIE!!! ... takk for zippen...skal teste det nå Hmm.. har aldri hatt det problemet.. w messenger bare ligger der, har aldri åpnet den.. innstalerer msn messenger med en gang etter jeg formanterer Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Takk for alle svar. Har nå lastet ned msn og den ser bra ut Men hvor skrur jeg av wm? Tenkte å vente med å slette den. Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå