tilfeldignavn Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei. Jeg har en engelsk versjon av windows xp og i den forbindelse lurte jeg på om det var mulig å konvertere xp`en til en norsk versjon uten å måtte reinstallere? På forehand takk! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Saken er vel at du har kjøpt deg en engelsk lisesns og CD til XP, og da har du kun tilgang til det. Eneste måten er at du kjøper deg en norsk lisens, eller en språkbytte-CD. Er ikke sikker på om den er original fra Microsoft engang. Like greit å kjøpe norsk XP neste gang hvis det er det du må ha. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Så vidt jeg vet er "språket" i windows innebygget (dette skal endres med longhorn, her skal kernel++ være "språkløs"). Ville ringt/sendt en mail til Microsoft Norge for å høre om muligheten til å bytte fra engelsk til norsk lisens. Mulig (har ikke sjekket selv!) du kan kjøre en reperasjonsinnstall med et annet språk... Testes på eget ansvar Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå