xadox Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei!! Sikkert mange av dere som har Telenor Mobil som meg... Dere kan sende gratis SMS ut desember fra Telehors hjemmeside... (100 STK pr. dag da... ) Sikkert mange som vet om dette meg kjekkt å vite uansett Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skjønner bare ikke hvorfor dere bruker telenor mobil?? Det er jo faktisk det dyreste alternativet til mobil i landet.. skjønner det bare ikke i det hele tatt.. Nei sjekk prisene rundt omkring.. eks: chess osv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 dokumentasjon er en fin ting, si mig, jeg bruker Telenor, og jeg betaler _Ingenting_ for SMS uansett, er det virkelig dyrest? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sjekk litt rundt på nettet så finner du ihvertfall ut at telenor rager ganske høyt på lista Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sjekk litt rundt på nettet så finner du ihvertfall ut at telenor rager ganske høyt på lista Trenger ikke lete så mye da for å finne ut det. Er bare å sjekke ut www.telepriser.no Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 På utgifter.net kan man til en ver tid se hva some er billigst innen telefoni brebånd, internet osv Landsdekkende vil mobysone være billigst. Men bor du i Oslo er Teleetopia billigst. Telenor og netcom er ca dobbel så dyr som disse Se Her: http://www.utgifter.net/mobil_priser_alle2.php Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 telenor dukker opp først på 42 plass Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) En må jo se på sitt eget forbruk for å finne billigst alternativ, slike tester er bare til å skylle ned i dass. Edit: F.eks så er er NetCom kontant billigst for meg. Endret 5. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ikke helt korrekt.. En må jo se på sitt eget forbruk i forhold til det forbruket det er regnet opp mot Endret 5. desember 2004 av kentyboy Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En må jo se på sitt eget forbruk for å finne billigst alternativ, slike tester er bare til å skylle ned i dass. Edit: F.eks så er er NetCom kontant billigst for meg. Uansett hvor mye du ringer, og skriver sms vil NetCom og telenor være dyrest. Sjekk www.utgifter.net! Dær kan du velge mellom normal, lite og mye bruk av telefon! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Var det ikke gratis mms åsså? mener det var 50 eller 100stk gratis det åsså, iallefall sist jeg var dær (ca 2uker siden) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uansett hvor mye du ringer, og skriver sms vil NetCom og telenor være dyrest. Sjekk www.utgifter.net! Dær kan du velge mellom normal, lite og mye bruk av telefon! jeg bruker Telenor, og jeg betaler _Ingenting_ for SMS uansett Litt vanskelig å bli billigere enn det på sms, betaler 299 i mndsavgift mot gratis sms, passer bra for meg som sender mange sms`er. edit: jeg har Telenor Mobil | djuice nonstop.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) En må jo se på sitt eget forbruk for å finne billigst alternativ, slike tester er bare til å skylle ned i dass. Edit: F.eks så er er NetCom kontant billigst for meg. Uansett hvor mye du ringer, og skriver sms vil NetCom og telenor være dyrest. Sjekk www.utgifter.net! Dær kan du velge mellom normal, lite og mye bruk av telefon! Feil igjen. Fikk Netcom Kontant, fyllte på for 600 og fikk 1200. Den mobilen bruker jeg kun til et par sms per dag siden jeg har hustelefon. En sms koster meg altså 0,345 kr. Denne "oppladningen" har jeg sikkert til neste jul. Har og 50 gratis sms fra nettet. Fortell meg så hvordan jeg kan få dette billigere...... Edit: skrivefeil. Endret 5. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg snakker om prisene UTEN supertilbud! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg snakker om prisene UTEN supertilbud! Har det noe å si? Poenget mitt var at slike tester som regner ut hva som skal være best må taes med en klype salt. De "dumme" av befolkningen biter på disse testene (som forøvring florerer i Dagbladet og VG) Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei!! Sikkert mange av dere som har Telenor Mobil som meg... Dere kan sende gratis SMS ut desember fra Telehors hjemmeside... (100 STK pr. dag da... ) Sikkert mange som vet om dette meg kjekkt å vite uansett Dette visste jeg ikke om. Er det virkelig 100 gratis sms hver eneste dag? Fra eget nummer, eller? Kan jeg da kjøpe meg et telenor kontantkort nå, og nyte 2500 gratis sms denne måneden? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det virkelig 100 gratis sms hver eneste dag? Fra eget nummer, eller? Kan jeg da kjøpe meg et telenor kontantkort nå, og nyte 2500 gratis sms denne måneden? Det er neppe kontantkort.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei!! Sikkert mange av dere som har Telenor Mobil som meg... Dere kan sende gratis SMS ut desember fra Telehors hjemmeside... (100 STK pr. dag da... ) Sikkert mange som vet om dette meg kjekkt å vite uansett Dette visste jeg ikke om. Er det virkelig 100 gratis sms hver eneste dag? Fra eget nummer, eller? Kan jeg da kjøpe meg et telenor kontantkort nå, og nyte 2500 gratis sms denne måneden? skal da funke bra det? jeg registrerte meg bare på telenor mobil! skrev nr mitt og fikk passord på sms så funker vell da? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ok.. De er nå væll litt snill da Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Flott. Da kjøper jeg kontantkort i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå