Teek Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei, i morra får jeg Nytt hovedkort og prosessor. Det er ett Asus k8v-x socket 754 kort med Amd 64 3200+. Noen som har ferdigheter med disse delene? Noen som vet om ett bra klokkeprogram? Hadde vært fint om jeg også kunne fått litt tilbakemeldelser om dette Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Du bruker ikke program, men du klokker i BIOS... På AMD 64 er det ikke FSB du stiller på, men HTT... Det er ikke stor forskjell! Hvilket minne har du? Edit: BIOS ja Endret 6. desember 2004 av BaX Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 BTW: han mener BIOS, ikke BOIS Og ja, klokk gjennom BIOS Lenke til kommentar
Teek Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Har pc3200 twinmos Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du går inn i -BIOS- så stiller du HTT opp cirka fekk hakk, fra 200 til 205... Vis dette går bra klokker du bare videre... Blir den ustabil, noe du kan sjekke i PRIME 95, stiller du opp vCore ett hakk, eller vis du har ganske høye temps, klokker du heller den litt ned Lenke til kommentar
Teek Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hei, nå har jeg ett problem til.. Jeg har satt sammen pcen og når den starter så kommer det opp helt sort skjerm, hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Noen som har ferdigheter med disse delene?Noen som vet om ett bra klokkeprogram? Høres ut som en smart ide av deg å klokke pcn siden du tydeligvis har peil på dette. Ville brukt windows som klokkeprogram. Der har du en ganske bra klokke med dato og det hele helt nederst til høyre hjørne. Har ganske bra ferdigheter med disse delene også. Klarer å sjonglere de, bruke de sånn som de skal brukes osv. n00b Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Noen som har ferdigheter med disse delene?Noen som vet om ett bra klokkeprogram? Høres ut som en smart ide av deg å klokke pcn siden du tydeligvis har peil på dette. Ikke være frekk i kjeften nå. Ett sted må man jo begynne, alle har vært i overgangsstadiet engang. Overklokking er morsomt. BIOS brukes som overklokkingsprogram, for å komme inn i BIOS bruker mann som oftest "Delete" eller "F2". AMD 64 +3200 CPUen er kjent for å klokke godt, så det er bare å prøve seg frem. Stille opp HTTen litt etterhvert. Trykker du på noen innstillinger slik at maskinen ikke vil starte så er det bare å ta ut "batteriet" av hovedkortet (3min er en grei tid), da nullstilles alle innstillinger i BIOSen og det er bare å prøve på nytt. Lykke til! Mvh. Deuce Endret 7. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå