posse Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Vet ikke så mye om mobiler, men brukte malen deres. Har sikklet etter K700i men er det noen ulemper?? Det jeg trenger er: eg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: nei -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja. -Email klient:nei. -Spill:ja. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Skjerm: Farge. -Over 65000 farger, . -Størrelse på skjerm. Pris: Jeg har mellom 2000 og 4000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Ikke så viktig -Kamera: JA -Videokamera: ja -Triband: ja -Bluetooth:Ja -Minne: Nok -Minnekort?:ikke så viktig -Polyfoniske ringetoner:ja -Batterilevetid: "Viktig/ikke viktig. Endret 22. desember 2004 av posse Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Går nok ikke til den prisen, K500 er ikke så langt unna Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 K500 anbefales til den prisen der, men den mangler BT og radio Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hmm eneste jeg kommer på er k700 *dragon* er det plass til iallefall 200bilder på den? Og symbian, er som en slags opprativ system på mobilen, slik at den fungerer som en slags pc, med de fordeler og ulemper det har Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 K700 har nok plass til langt over 200 bilder Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg ville valgt siemens s65. Den har 1.3mp og grei skjerm. Telefonen har ikke radio og mp3, men klarer du deguten er den bra! k500 har mp3, men har kun plass til et par sanger, så hvor mye dener verdt må du avgjøre. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 K700 har nok plass til langt over 200 bilder Hehe visste ikke jeg derfor jeg sporte takk for svar! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Til 2500 kr er det vansklig å oppfylle kravene dine. Men k500i eller K700i er nok det nermeste du kommer. Ville anbefalt K700i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå