Gå til innhold

Overgang fra 1/2 til 3/8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hjelp. Et problem med denne kjølern er jo at niplene peker rett mot kabinettdøra. Dette gir en ugunstig knekk på slangene. Fant også nettopp ut at gjengestørrelsen er 1/8. Kan et par av disse fungere?

ac90004.jpg

Eller passer ikke de slangetykkelsen?

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC90004]Direktelink[/url]

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar

Ja Gt kort i min Xeon. Kona har Ultra i sin p4

Det greie med albue istendenfor dem skrue sakene du posta er at en albue er mye mere flexsibel du kan vri alle retninger noe som blir litt hemmet med dem skruene.

Ok det ser ikke fult så kult ut med slangeklemmer osv. Praktisk er det flott hehe

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=L06NP&toc=5470

Endret av Yuppe
Lenke til kommentar

Konas P4 og Ultra ble helt sykt. Det kortet hadde load på ca 93 grader nå er load rundt 70. Ok kunne sikkert fått det kaldere med luft goop og dratt til blokka skikkelig.

Mitt Gt kort er rundt 65 load men hele mitt system er noe varmere grunnet 2 grisehotte Xeon babys :) 2 Precott og Gt er mye varme.

Hvis du også bruker vann som kjøleveske vil du nåkk få noe lavere temp også.

Vi har Fluid Xp på begge pcene, det taper jeg en god del grader på, men alt er innenfor gode rammer hehe.

Endret av Yuppe
Lenke til kommentar

Det er jo fine temperaturer det, sett i forhold at det er dual cpu og greier..

Har en prescott selv som blir veldig varm. Nesten så jeg lurer på om det å ha radiatoren i toppen ikke er så gunstig. Radiatoren blir på en måte forsøkt nedkjølt med varmluft. Skal ihvertfall snu viftene mine så de suger luft utenifra..

Lenke til kommentar

Over radiatoren, Vis skal ha under måtte jeg mekke noe helt andre fester det gadd jeg ikke. Tror det beste hadde hvert hatt dem under og så sugd frisk luft inn.

Etter alle web sidene jeg har kravla ser ut som suge luft gjennom radiator er mest lønsomt.

Lenke til kommentar

Bruker en DangerDen double Heatercore. Ligger på 44 C idle og 52 C prime load med en p4 3.2E overklokket til 4.0ghz. Vcore er da på 1.55V i BIOS men dropper til 1.52 i Everest. Er i tvil om jeg bør være fornøyd med de temperaturene så jeg prøver vell å bytte om litt. Dessuten blir det ikke akkurat kjøligere av å montere Aquagrafx kjølern. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...