ka1ser Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har jo D-SUB utgangen på skjermen min, slik som det er på vanlige CRT-skjermer, men jeg har også DVi-utgangen, er ikke denne bedre? burde jeg skaffe meg kabel til denne utgangen. Det er snakk om en Iiyama e-431s og et powercolor radeon 9800pro kort. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå ville jeg først og fremst påstå at det er en inngang på skjermen, og en utgang på skjermkortet da Men ja, de fleste opplever at bildet blir hakket skarpere og mer levende med DVI-tilkobling. Noen mener dog at spill blir bedre med VGA og 75Hz. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 okei.. kanskje jeg skulle finne en artikkel om dette. Hvis en kabel kan forandre spillingen min, så er det positivt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sett deg ned med en cola og les: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8623 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8623&side=10 Edit: Der var Dahle før meg, gitt. Endret 5. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 noen sitter på adsl vet du, andre sliter ennå på 16,5 k modem Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) drikker ikke Amerikansk skvip Endret 5. desember 2004 av ka1ser Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 drikker ikke Amerikansk skvip FUCK AMERICA! ALLAH AKHBAR! Jeg har ikke testet med VGA på min skjerm, men jeg ville prøvd DVI og bestemt selv. Kan jo deponere på en, på elkjøp *grøss* f.eks. (No offense til de som liker\jobber på Elkjøp, men de har litt dyre kabler.) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 leste faktisk den testen før jeg kjøpte meg skjermen min. var faktisk derfor jeg kjøpte den Fattern jobber på Expert, kanskje jeg kan skaffe en derfra.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 leste faktisk den testen før jeg kjøpte meg skjermen min. var faktisk derfor jeg kjøpte den Fattern jobber på Expert, kanskje jeg kan skaffe en derfra.. Expert kan sikkert skaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå