Gå til innhold

Ønsker du å endre levesettet ditt? Gjør noe da!

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit

Kan du bruke litt tegnsetting fordi at setningene dine blir veldig vanskelige å lese og man mister nesten pusten når man leser dem

Lenke til kommentar
neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit

Kan du bruke litt tegnsetting fordi at setningene dine blir veldig vanskelige å lese og man mister nesten pusten når man leser dem

var ikke ment for å leses nøye.

skulle egentli bare vise hva jeg mente om å helle ut cola ;)

Lenke til kommentar
Ti deg, helsenazi. Jeg er i god form selv om jeg er et matvrak og drikker cola.

HAHAHEAHAEHAHAEHA ... nei!

Nei hva?

Er visst ikke mulig å være i god form uansett hvor mye man jogger, sykler, svømmer og løper rundt på fjellet...for om du er glad i mat og cola, DA er du IKKE i god form samma faen! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Selvfølgelig kan man være i godgod form selv om man er et matvrak

okok. Kanskje.

Uansett tipper jeg Zyklon er en nikotinsvamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...