Sink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ikke hell ut så mye cola Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 HELLTE DU UT EN COLA?!!?!??!!?!?: HVA I F ER GALT MED DEG? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sløsing med god cola.. tenk på alle dammene som har tørket ut nede i afrika for at vi skal få cola og så heller du det ut... tenk på de fattige barna i afrika du Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er faktisk en stund siden jeg også har drukket cola. Det slo meg bare at jeg har lyst til å ha tennene i behold om 10 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit Kan du bruke litt tegnsetting fordi at setningene dine blir veldig vanskelige å lese og man mister nesten pusten når man leser dem Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvilket ondskap har gjort dette mot deg?! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit Kan du bruke litt tegnsetting fordi at setningene dine blir veldig vanskelige å lese og man mister nesten pusten når man leser dem var ikke ment for å leses nøye. skulle egentli bare vise hva jeg mente om å helle ut cola Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg drikker fremdeles min cola med god samvittighet. "Kroppen din råtner innvendig!" Ti deg, helsenazi. Jeg er i god form selv om jeg er et matvrak og drikker cola. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg drikker fremdeles min cola med god samvittighet."Kroppen din råtner innvendig!" Ti deg, helsenazi. Jeg er i god form selv om jeg er et matvrak og drikker cola. sånn skal det være Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Drikk vann! Stå på Tror ikke jeg har drukket en cola på måneder nå, drikker ca 0,5 liter i uka, syns faktisk at vann smaker bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ti deg, helsenazi. Jeg er i god form selv om jeg er et matvrak og drikker cola. HAHAHEAHAEHAHAEHA ... nei! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bjørn Dæhli drikker cola... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bjørn Dæhli drikker cola... ikke Andreas Dæhli (jeg) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ti deg, helsenazi. Jeg er i god form selv om jeg er et matvrak og drikker cola. HAHAHEAHAEHAHAEHA ... nei! Nei hva? Er visst ikke mulig å være i god form uansett hvor mye man jogger, sykler, svømmer og løper rundt på fjellet...for om du er glad i mat og cola, DA er du IKKE i god form samma faen! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Så lenge du er "matvrak" og drikker cola, er du ikke ved god helse. God nok? Mulig, men ikke godgod. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Selvfølgelig kan man være i godgod form selv om man er et matvrak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Selvfølgelig kan man være i godgod form selv om man er et matvrak okok. Kanskje. Uansett tipper jeg Zyklon er en nikotinsvamp. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Uansett tipper jeg Zyklon er en nikotinsvamp. Stumpa røyken for et år siden. Gikk fra 30 til 0 over natta og har ikke røyka en eneste en siden. Snuser ikke og drikker meg aldri full heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå