Jihadinmymind Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette er bare trist... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Taper. Eh, nei.. bare fordi han klarer å unngå fristelser, og at du er lat. Stå på allyse! Åssen greide du å quote noe jeg aldri har postet? Eh, dette forstår jeg ikke... det sto klart en post der du hadde skrevet: Taper. Det ble sikkert slettet, *gå og hente Cola friste trådstarter* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 I believe... I believe...in yooooou *synge* Bare gå over til Diet Coke da vel? Cl 4evah liksom Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 I believe... I believe...in yooooou *synge* Bare gå over til Diet Coke da vel? Cl 4evah liksom Hehe. drikker heller vann enn zalo av lettbrus altså Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Stå på allyse. Brus er kun i helgene for meg nå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hva skjer a? Han kjøpte en cola for å tømme den i vasken, ta bilde av det, og poste det på forum. Endret 5. desember 2004 av sosohal Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva skjer a? Kan kjøpte en cola for å tømme den i vasken, ta bilde av det, og poste det på forum. Det har jeg set.. Jeg mener: Hva skjer med folk a´? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det har jeg set.. Jeg mener: Hva skjer med folk a´? Tja, noen liker å helle cola i vasken, andre liker å slette poster. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Slikt gjør man ikke med en cola allyse! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Å slutte med Cola er lett. Det har jeg gjort flere hundre ganger. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Å slutte med Cola er lett. Det har jeg gjort flere hundre ganger. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 drikk vann, eller sukkerfri saft! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nice allyse. Stå på. Jeg er nå i min 5. Cola-frie måned Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skjønner ikke helt meninga.... Lenke til kommentar
slez Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Cola er den beste drikken! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bli sunn, step-by-step Og ja, jeg har kuttet ut Cola'en. Savner den egentlig ikke. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 neeei hva er det du trur du driver med helle ut cola kan ikke gjøre sånn hedning sjuke mann du kan ikke sløse med cola på den måten gi den heller til meg sånnt gjør man bare ikke jeg som hadde så lyst på cola og greier hakke drekki det siden i går drikk minst en halvliter cola om dagen så orker du mer og får mindre vondt i hue og ikke slutt med det for det er bærre teit Lenke til kommentar
power Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Brus er bare slemt. Det skaper kortvarig glede.. Og det smaker ikke så forbanna godt som alle skal ha det til. Vann er faktisk ganske godt når man er skikkelig tørst.. Jeg hadde faktisk ikke protestert på om de hadde lagt inn forbud mot brus i norge. Jeg tror det bare hadde vært bra for befolkningen. Det hadde sikkert vært "hett" i noen år, men det ville nok ha blitt akseptert etterhvert.. Og la meg bare få si at dette er min mening. Og jeg driter i hva du mener Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vann funker hele dagen. Jeg har begynt å fylle opp sånne imsdal-flasker om dagene. Drikker vann hele tida nå, får sjelden cola-sug og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå