allyse Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Dette er min siste cola... Endret 5. desember 2004 av allyse Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Stå på! Jeg er med deg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 HEDNING. Du kunne gitt Colaen til fattige barn i Afrika.. Kaste bort helligvann på den måten.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Forresten, er det kreatin jeg ser der i bakgrunnen? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Tenk over det da gutter og jenter. ER cola virkelig så godt? Er det så godt å drikke denne sirup, vann og skukkerdritten? Skal vi virkelig sitte her og ødelegge tennene for resten av livet? Cola er også med på å få deg stressa, og hvem vil da det. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Forresten, er det kreatin jeg ser der i bakgrunnen? Jepp. er kreatin. Bruker det mye (hehe. har nok gått noen kilo kreatin de siste årene ja) men det var da denne colaen som har hengt igjen selv om jeg ellers spiser generell korrekt treningsmat. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Satan, som jeg fikk lyst på cola. Tror sannelig ikke jeg har drukket det på flere uker nå. Mer eller mindre frivillig, merkelig nok. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Taper. Eh, nei.. bare fordi han klarer å unngå fristelser, og at du er lat. Stå på allyse! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Taper. Eh, nei.. bare fordi han klarer å unngå fristelser, og at du er lat. Stå på allyse! Åssen greide du å quote noe jeg aldri har postet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hmmm. Jeg så den "Taper" posten jeg også. Mellom postene til Langtind og Chris88. Men den er borte nå. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Forresten, er det kreatin jeg ser der i bakgrunnen? Jepp. er kreatin. Bruker det mye (hehe. har nok gått noen kilo kreatin de siste årene ja) men det var da denne colaen som har hengt igjen selv om jeg ellers spiser generell korrekt treningsmat. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Taper. Eh, nei.. bare fordi han klarer å unngå fristelser, og at du er lat. Stå på allyse! Åssen greide du å quote noe jeg aldri har postet? Eh, dette forstår jeg ikke... det sto klart en post der du hadde skrevet: Taper. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 WTF? Cola? Hvorfor skal du kvitte deg med det? Greit nok hvis det hadde vært røyk eller no´, men cola??? Og ja.. Cola er virkelig så godt... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Cola er noe kliss.. alle burde kvitte seg med det å drikke mer vann. edit: leif Endret 5. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vi har like glass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå