Gå til innhold

Programvare for registrering av ymse utlån

Garegaupa

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter ei eller anna form for programvare (fortrinnsvis freeware) som kan brukast til å lage ei oversikt over ting ein låner ut, slik som filmar, bøker, reiskap og så vidare. Kunne hatt bruk for noko slikt med min kronisk dårlege hukommelse når deg gjeld kven eg har lånt bort ting til, og kva eg har lånt bort... :blush:

(Ja då, eg er fullstendig klar over at eg heilt enkelt kan lage ei utlånsliste i kva som helst slags tekstbehandlingsprogram. Eg spør likevel.)

På førehand takk!

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Ser du ikke har fått noen svar her, så jeg prøver meg på et forslag.

Hva med å bruke Excel, så kan du bruke forskjellige arkfaner, en for redskap, en for filmer, en for bøker, osv. Krever at du har Office, men det finnes helt sikkert noe lignende program på nett, om du ikke har det. Vil tro at det funker bedre enn tekstbehandlingsprogrammer, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Hei!

Ser du ikke har fått noen svar her, så jeg prøver meg på et forslag.

Hva med å bruke Excel, så kan du bruke forskjellige arkfaner, en for redskap, en for filmer, en for bøker, osv. Krever at du har Office, men det finnes helt sikkert noe lignende program på nett, om du ikke har det. Vil tro at det funker bedre enn tekstbehandlingsprogrammer, i hvertfall.

Excel er da ikke freeware... :roll:

http://www.openoffice.org/

Lenke til kommentar
Hei!

Er på utkikk etter ei eller anna form for programvare (fortrinnsvis freeware) som kan brukast til å lage ei oversikt over ting ein låner ut, slik som filmar, bøker, reiskap og så vidare. Kunne hatt bruk for noko slikt med min kronisk dårlege hukommelse når deg gjeld kven eg har lånt bort ting til, og kva eg har lånt bort... :blush:

(Ja då, eg er fullstendig klar over at eg heilt enkelt kan lage ei utlånsliste i kva som helst slags tekstbehandlingsprogram. Eg spør likevel.)

På førehand takk!

Du kan jo bare (som andre har foreslått) sette opp en tabel i ecxel(?) å så fylle ut i tabbelen

Lenke til kommentar

Takk for alle svar, folkens! :thumbup: Men eg ser at eg har formulert meg særs dårleg i mitt opprinnelege innlegg. Eg gjer difor eit nytt forsøk for å få betre fram kva eg meiner.

Eg er nemleg ikkje berre ute etter å lage ei liste over ting eg har lånt ut, noko som ville vere veldig enkelt, men å halde eit slags "arkiv" over ting og tank (då fortrinnsvis filmar, CD-plater og bøker) slik at eg, når eg låner bort noko, berre kan "krysse av" dette i programmet, skrive inn kven eg har lånt gjenstanden ut til, og såleis få ein grei oversikt over ting.

Dette kan eg sjølvsagt og lage i rekneark eller tilsvarande, men vil gjerne fyrst høyre om der finst programvare som er dedikert til dette. Og viss det ikkje finst freeware, så gjeng eg vel knapt konkurs om eg må ut med nokre kroner... ;)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Jeg har laget noe lignende det du skal ha i asp/acces. det er en oversikt over alle dvd-filmene mine.. kan krysse av for om de er utlånt og hvem de er utlånt til....

edit: fant ut at alle filene var uleselige :cry: allerede igang med å lage noe nytt i php..

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...