Kurt P Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg oppdaterte nå windowsen min til SP2 og dette viste seg å fucke opp hele maskina.. Den er utrolig treg til å starte og CPU n er i bruk som bare rakkarn flere minutter etter at jeg har kommet inn i windows.. Er det noe jeg kan gjøre, eller er det bare å formatere hele shitten.. Har bare en disk så må laste så og si over alt det støffet jeg skal ha igjen etter formateringa.. kjipt.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jeg kan pokker ikke formatere heller.. Jeg får melding om at den ikke finner harddisken.. HÆÆÆÆÆÆÆLVETTE!!!!! !!! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kjør en disksjekk med et program fra produsenten av hardisken... ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan avinstallere sp2 eller gjenopprette maskinen til ett tidspunkt rett før installering av sp2 ( dette skjer automatisk når du laster ned en oppdatering ) lykke til: gaggen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan avinstallere sp2 eller gjenopprette maskinen til ett tidspunkt rett før installering av sp2 ( dette skjer automatisk når du laster ned en oppdatering ) lykke til: gaggen ser også denne side: http://support.microsoft.com/kb/875350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå