marcen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, jeg savner symbian og nokia. Men hvordan er denne telefonen størrelsesmessig? og hva blir prisen UTEN abb/bundet til Telenor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nokia har anntydet rundt 3000,- som veiledende pris, så jeg tipper mellom 2500,- og 3000,- uten abo og kanskje så lavt som 999,- med abo. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er dette noe å gå for hvis man tenker på å kjøpe 6230? Den trekker jo med det samme... - MMC (rs) - MP3 - Kamera (som er bedre) - TFT-skjerm - Ikke (for) stor størrelse Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har tittet litt på 6230, jeg også, men den mini-skjermen fristet ikke så mye. Personlig klarer jeg å vente i et par måneder. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Definer "et par måneder" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tja, første kvartal 2005 = innen April. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skal ikke mase mer etter disse spørsmålene: Når tror du den slippes? Er joysticken 4-,5- eller 9-veis? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skal ikke mase mer etter disse spørsmålene:Når tror du den slippes? Er joysticken 4-,5- eller 9-veis? Takk for hjelpen Den slippes, som nevnt hundre ganger før i denne posten, første kvartal 2005. Altså før april. Joysticken er lik andre joysticker på S60 telefoner, nemlig 5-veis. Jeg leste en gang at joystickene skal være 9-veis, men ikke søren om jeg klarte å få den skrått hverken på 6600 eller SX1. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Takker Jeg håpet lissom noen hadde info( Jan, Feb eller Mar) jeg men ingen vil vel tippe. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes også at N3230 er ganske stillig. At den vil koste rundt 3000kr, er jo helt fantastisk. Mye for pengene. Om jeg ikke bruke januar stipende på kjøretimer så tror jeg at jeg skal kjøpe meg denne når den kommer. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet om denne lekkerbisken har zoom ellllllllllller ikke? Står nemlig ikke et eneste ord om dette.... Denne telefonen er jo bare fantastisk.. ahhh elsker symbian Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Takker Jeg håpet lissom noen hadde info( Jan, Feb eller Mar) jeg men ingen vil vel tippe. HeHe hadde jeg tippet ville jo 6630 komme for 10 år siden Jeg tipper en gang i fabruar eller rett og slett når den kommer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis vi husker 3650, så tror jeg den også var ment å komme første kvartal. Den kom helt i starten av februar, så det er lov å håpe (dvs, håpe på at første kvartal, for en gang skyld ikke betyr siste måneden i kvartalet) Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Nå fikk jeg forhåpninger Natta Lenke til kommentar
joku Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal ikke mase mer etter disse spørsmålene:Når tror du den slippes? Er joysticken 4-,5- eller 9-veis? Takk for hjelpen Den slippes, som nevnt hundre ganger før i denne posten, første kvartal 2005. Altså før april. Joysticken er lik andre joysticker på S60 telefoner, nemlig 5-veis. Jeg leste en gang at joystickene skal være 9-veis, men ikke søren om jeg klarte å få den skrått hverken på 6600 eller SX1. Er det ikke bare N-gage som har 9 veis joystick? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal ikke mase mer etter disse spørsmålene:Når tror du den slippes? Er joysticken 4-,5- eller 9-veis? Takk for hjelpen Den slippes, som nevnt hundre ganger før i denne posten, første kvartal 2005. Altså før april. Joysticken er lik andre joysticker på S60 telefoner, nemlig 5-veis. Jeg leste en gang at joystickene skal være 9-veis, men ikke søren om jeg klarte å få den skrått hverken på 6600 eller SX1. Er det ikke bare N-gage som har 9 veis joystick? Jo, jeg trodde det jeg også. Molna sa en gang at SX1 og 6600 også hadde det, men det virker feil. Har aldri fått det til, som sagt. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Mobile-review sier at det er EDGE på 3230en... Endret 7. desember 2004 av marcen Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Mer info om mobben Endret 7. desember 2004 av marcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå