Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 leste om powercolor x850xt pe her på startsida til hw.no der sto det at kortet var PCIe basert, men ikke noe om agp. betyr det at dette kortet bare kommer i agp? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Syns jeg leste at AGP versjonen kommer etterhvert men jeg er slett ikke sikker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Syns jeg leste at AGP versjonen kommer etterhvert men jeg er slett ikke sikker. har lest at det skal komme i januar, men blei u-sikker på dette siden det ikke sto annet enn pcie. noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 I henhold til en av artiklene her på hw.no, husker ikke hvilken, så jobber ATi med en PCI->AGP bro. Denne er i henhold til ryktene ferdig i januar. Derfra må de sette den på noen kort, og sende ut kortene til butikkene. Jeg er usikker på om x850 er bekreftet som AGP modell, eller om det bare er spekulasjoner foreløpig. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 x850 er jo et splitter nytt kort da...så kanskje det er så nytt at produsenten ikke gidder å lage en AGP utgave...? Men det har jo ofte hendt at de må lage noe slik at de får solgt bedre å da.... så vil jeg kanskje tro at fåtallet har PCIe port i pcen sin... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 så vil jeg kanskje tro at fåtallet har PCIe port i pcen sin... det var det jeg syntes var så rart å! bare 10% av folk som kjøper grafikk kort har pciE mens resten har agp! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AGP lever nok en god stund til...ingen fare...minst ett år fram i tid vil dem lage kort for AGP tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå