TorbjørnK Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Den gamle musen min røk igår(den var dårlig). har noen forslag til hvilken mus jeg bør kjøpe...??? bør ikke koste mer enn 4-5 hundre. jeg ville bli svært takknemlig for alle svar (sinnsykt slit a bruke pcen uten mus) Endret 5. desember 2004 av Tob2k Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 razer diamondback eller ka den heter, den er visst overlegen. er visst den offisiele musen til world cyber games og.. den vurderer eg ihvertfall Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 kjøp razor! er på tilbud hos www.komplett.no for 495 kr Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva skal du bruke musen til? Razor har sinnsyk følsomhet - kontroversiell mus - noen liker den andre ikke Logitec og microsoft har flere gode muser Skal du bruke den til spill? Spiller du mye? Vil du ha en mus med ball eller optisk? Har du store eller små hender? osv men det er flere muse-tråder her så bare søk og let litt Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) jeg spiller mye, har små hender. helst optisk med ledning... Endret 5. desember 2004 av Tob2k Lenke til kommentar
Al_Ghouti Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kjøp Diamond Back. Sinnsyk god. Er meget fornøyd med min. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg anbefaler Diamondback. Den er helt overlegen! Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg spiller mye, har små hender. helst optisk med ledning... MX310 er jo flott. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 diamondback på databutikken.com : http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=RAZDBMA]Diamondback[/url] til 420kr. istedenfor 450kr for Chameloen ( som er stygg ) på komplett! Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Logitech MX310, MX500, MX1000 eller en Razer Diamondback. Alle er meget gode. Lenke til kommentar
facedancer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Sjekk reviewen påtomshardware den sier det som trengs å bli sagt. Kjøpte Razer for en uke siden men angrer litt. Jeg spiller ikke så mye fps, og jobber mye med grafiske applikasjoner og da er mx1000 en bedre mus. Razer har nok en fordel i fps, but that's it. Endret 5. desember 2004 av facedancer Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har meget god erfaring med Logitech MX510. Men når det gjelder mus så finnes det så mange typer hender at du ikke kan finne en som er best for alle. Derfor kan det jo være smart å teste andre sin mus før du kjøper og Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvis du er høyrehendt, er Logitech MX510 et knall valg Koster vel ca. 300kr på internett. God gamer mus er det også. Har 8 knapper som er gode å bruke. 5.8 megapiksler overføring gir en presis mus, perfekt for gamere. Anbefales (Det er en test av musen på Gamer.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå