Stian_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Litt kritikk til min nye layout hadde vært greit. http://stian.bang.dot.no/homepage/v2/_temp/index.html Gjerne også om koden ser bra ut. min gamle så sånn ut: http://stian.bang.dot.no/homepage/v1/home/index.html takker. Skal headeren "Temp Page" komme høyere opp? var litt mye tomrom der synes jeg. Skal bakgrunnsfargen være litt gråere? EDIT: Slår sammen menyen og hovedbobla så det blir to bobler til sammen. Endret 5. desember 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg likte faktisk best den gamle, det mangler kantlinje på bildene til v2, greit oppsett også ikke noe å si på det ps: valideringsfeil Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det er forskjellig orangefarger på bakgrunnen.. slik at du får stygge firkanter rundt de blå formene dine.. ellers bugger den litt i IE, får en glippe midt på.. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Equerm: Den gamle er det fortsatt en link til, jeg bare synes den var litt for blå. så starta på noe nytt. Dropper kantlinjer hvis ikke flere har noe å si på det. liker det uten, vanskelig og få på. takker for at du sa det var valideringsfeil, fiksa nå. phax: Så ikke flere forskjellige oransjefarger, kan du hjelpe meg med å finne dem? Den bugger i IE fordi browseren er dårlig. skal sørge for den ikke bugger så mye når siden er ferdig, er bare fordi jeg hadde for mye tekst i ingressen. Skal vanligvis ikke være det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 forskjellen er ikke stor, men der er der.. vises hvertfall godt på min skjerm. du har forskjellig farge som bakgrunn på html filen din i forhold til orange fargen som er på bildene dine.. legger ved et bilde så du kan se. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 er det validert og ser bra ut i opera så funker det, ie viser kun det den selv vil.... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Liker ikke de blå formene, og heller ikke fargekombinasjonen. Ser ut som en stor boble hele sida, og jeg syns heller ikke sida er satt opp på en god måte. Blir litt rotete, i tillegg tra header opp en stor og litt rar plass. Sorry mate, men fargene gjorde besøket ubehagelig. Hvit bakgrunn eller en med lyse farge anbefales. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) phax: Takker, glemte bare å forandre fargen i css filen, så fargeforskjellene når du påpekte det. orsus: Bruker ikke opera, har ikke opera, vet ikke om den ser bra ut i opera, gjør den? IE er bare den mest brukte browser, vil gjerne at siden min støtter den. Selv om det ikke alltid er mulig. EDIT: Ingardj: Liker du ikke fargene så bruk versjon 1. Hvit bakgrunn med lyse farger er for uorginalt synes jeg. alt for mange som bruker den, selv om den er mest behagelig. kanskje en av mine fremtidige sider blir i slike fargrer, men ikke denne versjonen. Takker for din mening, men siden blir desverre slik den er. Er kanskje enig det du sier med headeren, men får bli der fordi jeg vet ikke helt hvor den ellers skal. Endret 5. desember 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
joffar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes the orange klasher litt med de blå boblene... Vet ikke helt om jeg liker den pingvinen heller.. Det hele virker litt uferdig på en måte .. men siden du sier at siden ikke vil forandres, ser jeg ingen grunn til å fortsette med kritikken.. hepp. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Sorry, jeg liker designet, og fått støtte fra andre. kanskje neste layout så gjør jeg noe med det, hører på dere men til syvende og sist så er alle meninger kun subjektive meninger, og da teller min mest. takker for all kritikk, har vært god å ha. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Selvfølgelig... Det kommer jo også an på hva du skal bruke siden til... men du bør jo ha ett design du liker, det er jo du som lager og driver siden. Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Når du først har en pingvin der, hvorfor ikke bruke kalde farger? Orange blir litt for varmt føler jeg. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Den første var helt klart bedre. men v2 er ikke så ille den heller. Kanskje litt andre farger? fikse litt på headeren? bilde er litt kornete/uklart. Endret 6. desember 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå