Gå til innhold

v2 of stian.bang.dot.no

Anbefalte innlegg

Litt kritikk til min nye layout hadde vært greit.

http://stian.bang.dot.no/homepage/v2/_temp/index.html

Gjerne også om koden ser bra ut.

min gamle så sånn ut:

http://stian.bang.dot.no/homepage/v1/home/index.html

takker.

Skal headeren "Temp Page" komme høyere opp? var litt mye tomrom der synes jeg.

Skal bakgrunnsfargen være litt gråere?

EDIT:

Slår sammen menyen og hovedbobla så det blir to bobler til sammen.

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Equerm:

Den gamle er det fortsatt en link til, jeg bare synes den var litt for blå. så starta på noe nytt.

Dropper kantlinjer hvis ikke flere har noe å si på det. liker det uten, vanskelig og få på.

takker for at du sa det var valideringsfeil, fiksa nå.

phax:

Så ikke flere forskjellige oransjefarger, kan du hjelpe meg med å finne dem?

Den bugger i IE fordi browseren er dårlig. skal sørge for den ikke bugger så mye når siden er ferdig, er bare fordi jeg hadde for mye tekst i ingressen. Skal vanligvis ikke være det.

Lenke til kommentar

Liker ikke de blå formene, og heller ikke fargekombinasjonen. Ser ut som en stor boble hele sida, og jeg syns heller ikke sida er satt opp på en god måte. Blir litt rotete, i tillegg tra header opp en stor og litt rar plass.

Sorry mate, men fargene gjorde besøket ubehagelig. Hvit bakgrunn eller en med lyse farge anbefales.

Lenke til kommentar

phax:

Takker, glemte bare å forandre fargen i css filen, så fargeforskjellene når du påpekte det.

orsus:

Bruker ikke opera, har ikke opera, vet ikke om den ser bra ut i opera, gjør den?

IE er bare den mest brukte browser, vil gjerne at siden min støtter den. Selv om det ikke alltid er mulig.

EDIT:

Ingardj:

Liker du ikke fargene så bruk versjon 1. Hvit bakgrunn med lyse farger er for uorginalt synes jeg. alt for mange som bruker den, selv om den er mest behagelig. kanskje en av mine fremtidige sider blir i slike fargrer, men ikke denne versjonen.

Takker for din mening, men siden blir desverre slik den er. Er kanskje enig det du sier med headeren, men får bli der fordi jeg vet ikke helt hvor den ellers skal.

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar

Synes the orange klasher litt med de blå boblene...

Vet ikke helt om jeg liker den pingvinen heller..

Det hele virker litt uferdig på en måte .. men siden du sier at siden ikke vil forandres, ser jeg ingen grunn til å fortsette med kritikken..

hepp.

Lenke til kommentar

Sorry, jeg liker designet, og fått støtte fra andre.

kanskje neste layout så gjør jeg noe med det, hører på dere ;)

men til syvende og sist så er alle meninger kun subjektive meninger, og da teller min mest.

takker for all kritikk, har vært god å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...