eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hei... jeg lurer på en ting, jeg har radeon 9600xt 256mb men når jeg spiller Cs 1.6 ligge bare fpsen på rundt 20 til max 60 ! + at jeg har SINNSYK Fpsdrop :S Noen som kan forklare hvordan jeg kan få bedre fps? hvis det går Takk på forhånd Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Foresten! Det er ett sapphire radeon 9600XT 256mb Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hm, skrudd av Vertical Sync? EDIT: Velkommen til forumet, btw Endret 5. desember 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jepp.. det har jeg jo takk =) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jepp.. det har jeg jo takk =) Legger du inn omegadriver kan du velge instillinger for best OpenGL ytelse. http://www.omegadrivers.net/ Kanskje det blir litt bedre? Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Tror faktisk det jalp litt TAKKER noen andre som har noen andre tips ? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tja.. Lenge siden du har defragmentert? Sjekket at du ikke har dårlig ping? (Jeg spiller ikke CS men det er vel online ikke sant?) Sjekket at ikke en eller annen prosess stresser maskinen? (Dårlig programvare, spyware, malware, virus etc?) Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Eg defragmantere 1 gang i uka, så d burde ikke være noe prob ping og fps er ikke det samme har hatt bad fps sidn jeg kjøpte kortet :S Endret 5. desember 2004 av eivind888 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Eg defragmantere 1 gang i uka, så d burde ikke være noe prob ping og fps er ikke det samme har hatt bad fps sidn jeg kjøpte kortet :S Jeg er klar over at FPS og ping ikke er det samme men om du sitter å måler FPS eller kun opplever treghet vet ikke jeg. Som jeg nevnte over kan prosesser på maskinen ta opp ressurser som gjør at du vil få lavere ytelse som spyware/virus etc.. Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jeg sitter med Cl_ShowFps er klar over det med spywares har endel rare prosseser soom kjører (Se vedlagt bilde) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Slettet du de game driverne før du installerte nye? Det kan ha mye og si. Bruk drivercleaner til dette. søk på Google *Sjekk om Agp er stilt til 8. *Sjekk om fastwrite er på, du kan prøve å slå det av hvis det er på. *Sjekk AA og AF instillingene i kontrollpanelet (under quality setings) *Kjør en runde 3dmark 03. last den ned HER scoren din skal ligge på 3500 - 4200 avhengig av resten av systemet. Lykke til Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 BTW takker til alle som hjelper meg Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uansett kan CL_showfps være en litt upålitelig kilde i cs. Av og til det viser noe helt annet enn realiteten. Du kan prøve net_graph 3, og se om du får andre resultater da. Tvilsomt, men kan hende.. Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Det jalp :D:D Tusen TAKK! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det jalp :D:D Tusen TAKK! haha, høres bra ut fint vi fikk ordna det. jeg er ikke under 80fps i smoke engang med mitt 9600XT, så jeg forstod ikke helt hva som kunne være galt Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Bare 1 "Problem" Jeg ligger nå fra 40-70 standard Kunne du Være så snill å ta ett "Screen Shot" over dine innstilinger på openGL ? pleeease Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Greit Og i tillegg, kan ikke folk som kan litt mer enn meg sjekke om det er noe jeg bør fikse på for bedre ytelse? Lenke til kommentar
eivind888 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) takk takk som du ser har jeg en litt annen versjon en du Får laste ned nyere versjon Endret 6. desember 2004 av eivind888 Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg sitter med Cl_ShowFps er klar over det med spywares har endel rare prosseser soom kjører (Se vedlagt bilde) Du kan prøve PestPatrol for å fjerne spyware, det tar alt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå