@Lee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Litt off topic, men jeg har den siste konserten til Jokke & Valentinerne i vqf-format. Det blir bra med en Tribute-CD. Gleder meg til den. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Med jokke selv altså? Har du noen som helst mulighet til å legge den ut på nett? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja, den er med Jokke. Sjekk PM. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 En ting jeg lurer på; hvem er goggen? Ligger jo i kortene at dette er en god venn av han, men noen som vet noe ut over dette? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 En ting jeg lurer på; hvem er goggen? Ligger jo i kortene at dette er en god venn av han, men noen som vet noe ut over dette? Ligger info om det på jokke.no-sida som det ble linket til tidligere i tråden, men Goggen=Gunnar (Andersen), venn og svirebror av Jokke. Fra Egersund, i likhet med Håkon Torgersen (bassist på de første skivene). Sist sett Birkelunden i Oslo (et par ganger i sommer/høst). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå