johanf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvor gode er de? Jeg vurderer sterkt å bestille en NEC 1770, men hvilken kvalitet har den medfølgende DVI kabelen? Jeg regner med den vil være bedre enn å bare bruke VGA - eller? _ johanf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hvor gode er de? Jeg vurderer sterkt å bestille en NEC 1770, men hvilken kvalitet har den medfølgende DVI kabelen? Jeg regner med den vil være bedre enn å bare bruke VGA - eller? _ johanf 1770 har ikke DVI-kabel med. Endret 5. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Det følger med DVI kabel på denne skjermen. Det viser seg at det gjør det, ser du ... _ johanf Lenke til kommentar
schwami Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mogleg dette er noko MPX legger ved, men det er ingen DVI-kabel med 1770nx ved kjøp hos Netshop. Standard VGA-kabel følger med Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Det følger med DVI kabel på denne skjermen. Det viser seg at det gjør det, ser du ... _ johanf Så ikke quoten din. Den kabelen som MPX legger ved er helt fin, det er sikkert dual-link, selv om det ikke har noe å si i 1280x1024. Endret 5. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Så om MPX legger ved en kabel, er sannsynligheten stor for at det er samme kabel som de selger løst? jaja - jeg har uansett bestilt skjermen og om det ikke er med kabel får jeg bare kontakte de og så blir det sikkert en løsning. _ johanf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så om MPX legger ved en kabel, er sannsynligheten stor for at det er samme kabel som de selger løst? jaja - jeg har uansett bestilt skjermen og om det ikke er med kabel får jeg bare kontakte de og så blir det sikkert en løsning. _ johanf Det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå