Gå til innhold

Kurrant tråløst tastatur og mus...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Har prøvd å finne ut av det selv, men jeg kom ikke langt. det var ingen som hadde noe som helst å bidra med, og så gikk tråden tapt da forumet nå nylig hadde tekniske problemer.

Det jeg kan si om LX700 er at denne musen følger med og at det er sansynligvis samme tastatut som den i LX501.

Forskjell mellom LX 700 og LX3000 ligger bare i den MX700 musen.

Håper det hjelper noe. Jeg endte med å kjøpe meg en MX1000 mus og beholdt den gamle tastaturen.

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar

Jeg har desktop MX, den med mx700 musen....

har ingen problemer med den...

har hatt den i ett halvt år++ og har ikke bytta tastatur-batteri

eller muse-batteri...

veldig bra til å skrive og spille med... synes jeg...

bra rekkevidde (to-tre meter) men ræva handleddsstotte...

brakk av nesten etter 1,5 måneder...

Alt i alt ett godt kjøp...

Lenke til kommentar
Skal kjøpe trødløst tastatur og mus fra Logitech. Noen som har erfaring med Logitech Cordless Desktop LX 700 og Logitech Cordless Desktop MX 3000? Eller anbefales noen andre modeller i denne prisklassen?

Meninger mottas med takk!

På Smart Club kjøpte jeg selv Logitech Cordless Desktop Pro med mus og tastatur til kr. 400.- (satt ned 300.-). Dette er noen år gammelt, men beste jeg har vært bort i. Og til en meget fordelaktig pris.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at begge modellene bruker samme tastatur.

Tror ikke at de bruker samme som LX501

"Logitech Cordless Desktop LX 700" bruker "Logitech Cordless Click! Plus Rechargeable Optical Mouse", mens "Logitech Cordless Desktop MX 3000" bruker "Logitech MX700 Cordless Optical Mouse".

Så spørsmålet blir egentlig hvilken mus som har fått best kritikk av MX700 og Cordless Click! Plus Optical? Noen som har erfaring med disse to? Regner med det er noen som har en av disse på forumet. Virker som MX700 er gamlere enn Click! Plus Optical, men MX700 har flere knapper og MX optikk.

Kom med innspill :yes:

Endret av ??????
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...