graks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jjeg har følgt med i utviklingen på windows longhorn som kommer ut i 2006 og jeg kan ikke si at jeg er imponert over arbeidet deres.kjenner en i microsoft som skal skaffe meg en beta kopi av longhorn i feb-mars,og etter bildene jeg har sett fra longhorn begynner jeg og lure på om de jobber med longhorn i det heletatt.microsoft må minst ha 1000 mann som jobber med longhorn og resultatet er ikke imponernede.så hvor er alt det kule tingene som microsoft skulle legge i windows? det er jo sikkert mye som ligger i selve oppbyggnigen av longhorn som man ikke ser med skjermbilder. på skjermbildene som du ser under ser det ut som 2 år med utvikling har man gjort litt kosmetikk med utseende til longhorn Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva med å lage litt mindre screens som du linker til de større? Helt umulig navigere når man legger inn så store bilder. Ellers synes jeg du bør lese litt om Longhorn før du kritiserer. Den største endringen er ikke GUIet som sådan. http://msdn.microsoft.com/longhorn/ http://msdn.microsoft.com/Longhorn/product...id/default.aspx -KJ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tror neppe "hvordan det ser ut" er det første de tenker på når de skal utvilke ey operativsystem.. Og er disse skjermdumpene ekte? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Ja skjermbildene er ekte... Herregud da man, det er alfaversjoner. De har heller ikke lagt inn Avalon ennå, så brukergrensesnittet er ikke så ulikt XP. Tror Avalon skal komme i den første beta'en som ventes rundt februar. Fram til da er det nesten ingen vits å kritisere grensesnittet. MS driver for det meste med å oppdater kjernen og andre viktige grunnelementer. Longhorn skal nesten bygges opp fra grunnen av og det tar tid. Endret 5. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå