Itw Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei. Har ca 13gb med video filer liggende som skal brennes over på dvd. Trenger ett program for og dele de opp i størelser som jeg får inn på en dvd plate. Hvordan program anbefaler dere til det? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har en fil her på over 50gb kan jeg dele den og opp da? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei. Har ca 13gb med video filer liggende som skal brennes over på dvd. Trenger ett program for og dele de opp i størelser som jeg får inn på en dvd plate. Hvordan program anbefaler dere til det? uansett åssen du deler de opp,så er det jo fortsatt 13 gb?? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jo men vist jeg deler de opp så jeg får flere filer, som f.eks en på 5 på 4gb ? eller noe i den duren, i så fall så jeg får plass til en fil på en dvd, Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 DU kan jo alltids bruke feks WinRaR til å splitte filene med mindre du skal ha filene i det opprinnelige formatet Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Skal brenne filmen som dvd så win rar er nokk utelukket... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Beklager,men jeg skjønner ikke helt problemet?? kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du har altså en film du vil brenne som DVD-video over flere disker? Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) dvd format ? hva med eventuellt bruke noe slikt som dvdshrink eller liknende... krympe fila slik at den får plass på ei vanlig dvd plate eventuellt ei duallayer plate ehh glemte linken. Er freeware dvs for dem som ikke vet det ... gratis (ikke noe fy fy her) eh vel det kommer vel litt an på... Endret 6. desember 2004 av Skeetzoid Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 eh altså har video filer fra ett film kamera, men hele filmen fra kamraet er på 13 gb altså alt for mye for en dvd.... Må få delt filmen opp i mindre biter, nero tar ikke så store filer vist ikke kunn jeg brukt den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå