Audiofil Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei!! Lurer på om det til helt vanlig fotografering er ok å bruke autoinnstilling på camera? Eller om man bør lære seg alle de manuelle innstillingene.... Om noen her har et Sony Dsp 150 digitalcamera så lurer jeg på følgene: grønt kamera er autmat innstilling på camera, hva er Innstillng "P" og når skal den brukes? Hva er innstillig "M" Og når skal den brukes? Hva er innstilling "scn" og når skal den brukes? Ja jeg har brukerveilednin , men synes den var noe uklar ' Takker mye for svar og hjelp Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 bump. vil gjerne høre disse svarene jeg også. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 M = Manuell modus, slik at du kan styre det meste av innstillingene selv Scn = Scene, forhåndsdefinerte programvalg, slik at kameraet justerer seg automatisk etter hvilken situasjon du er i, f. eks. motlys, portrett eller fyrverkeri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå