potetgullmannen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) jeg har en del ps2 spill stående i hylla.. kmin PS2 ble nylig ødelagdt fordi lillebroren min syntes det var dritkult og putte snø i cd-skuffen finnes det programmer som gjør at jeg kan spille dem på pc? går det ann og spille spillene på pc? Endret 5. desember 2004 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) potetgullmannen skrev: PS2 ble nylig ødelagdt fordi lillebroren min syntes det var dritkult og putte snø i cd-skuffen :!: Ja det finst emulatorer(er ikkje sikker på kva det heiter) som gjer slik at du kan spele ps2 spel på pc'en Endret 5. desember 2004 av Zernick Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 noen som vet om noen? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hmm, søk på google etter ps2 emulator... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er ikke mulig til dags dato, spør igjen om et år eller to. Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Balle Klorin skrev: Er ikke mulig til dags dato, spør igjen om et år eller to. En kompis av meg har en så og si 100% fungerende ps2 emulator.. så jo.. det er faktisk mulig.. du må riktig nok ha en rimelig kraftig pc da.. potetgullmannen: kan sende deg en pm, hvis jeg finner ut hva den heter.. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Heh, er ikke første gang jeg har hørt om kompiser som har en ps2 emulator som virker Men du får si i fra når du vet navnet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 bigben247 skrev: En kompis av meg har en så og si 100% fungerende ps2 emulator.. så jo.. det er faktisk mulig.. du må riktig nok ha en rimelig kraftig pc da.. Jassåja. Last den opp her så vi får se at dette bare er tull da. Det finnes kun emulatorer som kan emulere enkle demoer, stort annet enn det er for krevende. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hahaha! "så å si 100% fungerende ps2 emulator" !! Jeg ler meg ihjel. Kompisen din må ha veldig god kontakt med noen superprogrammører som har laget et stykke programvare som har unsluppet oppmerksomheten til HELE INTERNETTET. For såvidt alle vet, så er pcsx2 det nærmeste noen har kommet en "så å si 100% fungerende ps2 emulator". (jeg må le litt til.) www.pcsx2.net har informasjon om dette prosjektet. Som vi kan se på screenshots fra spill de faktisk har fått til å funke - 1 til 2 fps er neppe 100% fungerende. Det er også plenty med feil i grafikken. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 send meg gjerne en pm ja.. eller fryd alle sammen ved og poste inlegg her men burde ikke være såå vanskelig? de har jo greid det til alle konsoller eldre enn psx (har ikke sjekka om det er noen emulatorer til denne ennå...) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kan du ikke bare legge navnet ut her da? Vil ha eg og Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 potetgullmannen skrev: send meg gjerne en pm ja.. eller fryd alle sammen ved og poste inlegg her men burde ikke være såå vanskelig? de har jo greid det til alle konsoller eldre enn psx (har ikke sjekka om det er noen emulatorer til denne ennå...) problemet ligger ved prosessorarkitekturen til ps2, der flere chipper samarbeider om det pcen må gjøre med kun en. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 potetgullmannen skrev: send meg gjerne en pm ja.. eller fryd alle sammen ved og poste inlegg her men burde ikke være såå vanskelig? de har jo greid det til alle konsoller eldre enn psx (har ikke sjekka om det er noen emulatorer til denne ennå...) Er en vanlig misforståelse å tro at alle konsollers er bygd opp som en PC. Konsoller er ofte optimert til å gjøre ting på helt forskjellige måter enn en PC, og er derfor ikke alltid like lett å emulere. PS2-maskinen er vel den som skiller seg mest fra en PC av nåværende konsoller. Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Last ned en Playstation 2 Emulator og last ned noen PS2 spill. Dette kan du gjøre med Xbox, GameCube og alle andre spill konsoler... tror det er det beste... ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå