Fred-rik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Finnes det noen blåtann-spill som fungerer på forskjellige mobiler? Jeg har K700i og vennen min har en Nokia 6230. Hvis det ikke finnes noen blåtann-spill, finnes det da infrarøde spill? (Begge mobilene har bluetooth og IR) Takker på forhånd Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det finnes infrarød-spill. Men de fleste blåtann-spillene støtter også infrarød og omvent. Det har ikke noe å si hva slags telefoner du har, men de må ha samme spill. Det holder ikke med at du har et spill, og en annen med blåtann/ir bare spiller med. Da må han ha spillet også. Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Det finnes infrarød-spill. Men de fleste blåtann-spillene støtter også infrarød og omvent. Det har ikke noe å si hva slags telefoner du har, men de må ha samme spill. Det holder ikke med at du har et spill, og en annen med blåtann/ir bare spiller med. Da må han ha spillet også. Kan du tipse meg om et spill? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, gi han et tips jeg vil også ha et sånt et Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, kom igjen! Det hadde vært skikkelig morro med et sånt Ir/BT-spill! Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 dette er et slikt spill: flyspill Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 dette er et slikt spill: flyspill Joa, sikkert morro det, med hadde vært enda morsomere hvis det ikke kosta nesten 50kr... Men egentlig er det vel ikke tillatt å linke til gratis (ofte piratkopierte) spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå