Gå til innhold

Hva er din favoritt faction i R: Total War?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal prøve meg som macedonia nå håper bare romerne lar meg være i ferd

Hehe.. Spill very hard. Ingen lar deg være i fred. Men macedonia er kult. Passe vanskelig å..

 

Beste archere?? Får da bare vanlige archere som macedonia..??

får de ikke "cretan archer" da? :hmm:

Jo.

Personlig har jeg sansen for Grekerne, selv om de ikke er særlig populære :p

Lenke til kommentar
jeg skal prøve meg som macedonia nå håper bare romerne lar meg være i ferd

Hehe.. Spill very hard. Ingen lar deg være i fred. Men macedonia er kult. Passe vanskelig å..

 

Beste archere?? Får da bare vanlige archere som macedonia..??

får de ikke "cretan archer" da? :hmm:

Ehh.. Måtte inn å sjekke nå. Får ikke bygd "cretan archers" med macedonia hverken før eller etter realism mod. Kan ikke se at man får det med greek etter real. mod heller. Kanskje før da?? :hmm: Men du kan jo selvsagt bribe dem.

Lenke til kommentar

cretan archers er ikke de beste.

 

top 3 archers.

 

3 cretan archers=lang range, skader mye!!!

2 Pharaohs bowmen er nesten helt like cretan archers men er 1 mer i armor.

 

og den helt klart beste er foresterwarband til gallerne, de har like lang range som de over, de skader mer, og de tåler mer. MEN ikke nok med det de er godt over gjenomsnittet når det kommer til å slås hand to hand, det er nesten helt umulig å ta en by fra gallerne hvis de har tatt over en by med mur vegg og de har 2-3 units med forester warband.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordankan man spille makedonierne? jeg har da utradert de flere ganger, både som brutii, Germanere, Gauls og Grækere, Greek er min favoritt faction, mass armourad phalanx på linje, nogen cretan archers bak og Greek Cavalery som dekker flankene.

Fram til nå har jeg 230 slag med greekerne og har tapt 2, vanskelighets graden er middels på begge optionsene og det er realtime. De 2 tapene kom på starten da jeg mista syracuse og gikk til angrep på Corinth (hvertfall den byen rett over sparta) Ja..masse peasants med murbrekkere mot de tårnene der! O_o;; slakt.+ At en makedonsk hjelpehær av for det meste kom bak meg og rasa inn i hoplitsene mine før jeg kunne snu de helt.

Lenke til kommentar

Dette stod i faq. en: "Du kan selvsagt gjøre noe med dette. gå til: RTW\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt

Ved å flytte de non-playable factions opp til unlockable, får du spille med de etter du har fullført spillet. Du må derimot ikke flytte slaves(Rebels) opp, da dette medfører CTD (Crash to Desktop).

Det anbefales heller ikke å flytte opp S.P.Q.R (Senatus Populusque Quiritum Romanorum; Det romerske senatet). Det virker, men CTD forekommer ganske hyppig."

 

Liker foresten Romerne og Egypterne ;)

Lenke til kommentar

spiller nå med greek ties, og de er jo skikkelig digg da, suger med kavaleri, men spartan hoplites gjør opp for det med overlegen styrke mot allt virker det som.

hærene mine består oftest av general, 1-2 hesteuniter(til forfølgelse), 1-2 archere(suger men gjør litt nytte læll). resten er spartan hoplite :dribble: funker som bare pokker det :!:

Lenke til kommentar
Enig med deg der. Roma er jo tross alt forbundet med rødt!

mest på filmer det, romerne skifta farge på klærne flere ganger :p var selv på en utstilling med ekte rustninger og våpen fra romerriket sin tid.(var også en del replicas da)

 

 

Men en ting til, realsim-moden gjør den slik at man kan spille med alle faction's?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...