NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Post alle gammle spillene som dere savner her. Og begrunnelse. -Rayman (1): aaaah, herregud so mange timer jeg satt med dette når jeg var liten. Kunne sitte i dagevis. Husker spesielt et arti brett der du skulle skli på en sann ting over et tonebrett og kjempen der var en saksofon som spytta toner på deg. -Fallout: Et av dei beste RPGa som noen gang er laget etter mi mening. -Rollercoaster Tycoon: Husket at en kamerat hadde dette og jeg var på besøk nesten hver dag og vi spillte dette hele dagen. -Tekken 3: Husket at jeg banka ALLE på dette spillet som en eller anna Taekwondo fyr med orange hår. -MGS: Klart en favoritt. Beste spillet på PSone og kanskje topp 10 av de beste som er laget. Historien er GENIAL og alt er bra med det. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Starcraft: super bra spill første gangen jeg prøvde det til en kamerat Clash: Et eldgammelt strategi spill...veldig dårlig grafikk er alt jeg husker, å det var sinnsykt bra... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Diablo: Husker jeg og en kamerat spilte dette masse når vi var 7-8år. Da var det drit skummelt. Roller Coaster Tycoon: Hadde vel ett par hundre track designs Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Donkey Kong Country 1 & 2, Megaman 1,2,3, Street fighter 2, R-type, F-zero osv... (ble mye snes ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hmm... så mange "nye" spill det var her da Vel, savner Nintendo 8 bit spillene - Mario 3 - Contra (Robotech) - Gunsmoke - Ninja Turtles - Rush'n Attack Super Nintendo (glemte den ) - Street Fighter - Super Street Fighter - Turtles 4 - Turtles in Time Commodore 64 - Giana Sisters - Mask - Winter Games - Outrun PC - Digger (på x88 for leeenge siden) - C&C - Red Alert - Transport Tycoon Deluxe - Wolfenstein - Doom serien - Quake - Duke Nukem 3D edit: må jo ikke glemme Nintendo 16bit Endret 6. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
Cord Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 -Fallout: Et av dei beste RPGa som noen gang er laget etter mi mening. Alle savenr vell dette?!?!?! Og mens vi venter på nr 3, så kan du ta en titt på The Fall! Gleder iallfall jeg meg til Du finner en Review HER! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 X:com Deep Terror *grøss* Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Amiga: Lords of the Rising Sun Elite Kick Off/Player Manager Pirates PC: Pandora Directive Colonization Pirates Gold! Indiana Jones - The Fate of Atlantis Tie Fighter Hind Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Donkey Kong 1, 2 og 3 på supernintendo Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Civilization, Colonization, Railroad Tycoon og X-COM: UFO Enemy Unknown. Det var tider det! :!: Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Rayman og Time Commando! Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fallout og Might and Magic VII For Blood and Honor. Det var tider det . Legolas Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Passer fint med en sånn tråd nå frem mot juletider. For da bruker jeg å finne frem gamle klassikere, hooke opp til tven, og kose meg i sofaen for meg selv, eller med venner. Fallout 2 er et julespill det samme er baldurs gate/icewind dale-spillene. (Jeg begynner i jula og er hekta langt ut over nyttår. (disse spiller jeg på pcskjermen, siden det ikke er så bra med liten skrift på tvn.) Emulator er noe som for meg betyr julestemning. Da spiller jeg: Final fantasy 3, 5 og 6 Seiken densetu 2 (all ære til de som oversatte denne perlen) Atomic bomberman (beste vennespillet ever!) Final fantasy 7 (ps) finner jeg fram i ny og ne, trenger ikke å være jul for å spille det! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fatter ikke hvordan dere klarer å huske alle disse spilltitlene fra langt tilbake, mulig studietida var litt for hard Brukte alt for mange timer foran Commodore 64, med en diskettstasjon som var større en selve maskina. Digga å spille Winter og Summer Games med venner. Strip poker var også konge Et bilspill som het ???Testdrive Testarossa??? var veldig morsomt. Demoen til Doom var jo en fantastisk opplevelse. Kommer nok aldri til å oppleve samme rushet ved et spill som jeg fikk av dette. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 CM 97/98: Husker jeg og en kamerat spilte det utrolig mye for en 8-9 år siden. Om sommeren og i andre ferier fikk jeg ikke sove om kvelden fordi jeg hadde så lyst at det skulle bli morgen slik at jeg kunne stikke ned å spille. Rollercoaster Tycoon og Alex the Kid vekker også mange gode minner. Og selvfølgelig Winter Games! :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Rollercoaster Tycoon særlig, ble så glad at jeg nesten gråt da jeg fikk låne det av kameraten min. Og Super Mario på N64, uttalige timer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Var så mange kongespill til Amiga Silkworm Defender Of The Crown Elite North & South Alien Breed: Tower Assault Gods It Came From The Desert Midwinter Nuclear War Sensible World Of Soccer Faen at jeg skulle søle den kakaokoppen over A600'en min Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg lengter skikkelig etter følelsen jeg fikk første gang jeg spillte Morrowind. Nå kan jeg spillet så ut og inn at det nesten ikke er noe gøy lenger. Endret 8. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Koselig tråd midt oppi alt eksamensmaset. Savner: - Quest for Glory serien 1-5 spesielt 1ern (har lett meg i hjel etter disse spilla...alas uten hell) - Space Quest spilla (nam nam nam, Roger Wilco for ever) - Larry Spilla (nei ikke MCL da dette suger hardt og lenge, på den dårlige måten) - Ultima 8 (var noe spesielt med dette spillet, klarer ikke å sette fingeren på hva) - Golden Axe (=Gøy!) - The Adventures of Willy Beamish (koselig spill) - Last Ninja 2 (til C64... o heilage ande hvor hardt dette spille rocka) Det er seff mange andre gromtitler fra min barndoms vår jeg burde nevne (Super Mario, Zelda m.m. men disse er seff anskaffet for leeenge siden ) Er det tragisk at jeg liker gamle spill bedre enn nye? Eller viser det klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå