delaan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en Netshop Notebook 1557GLS. Når jeg skulle installere drivere til musa (MS Intellimouse Explorer 4.0), måtte jeg slette driverene til Touchpaden (Intellipoint ville ikke installeres når det allerede lå drivere til 'pointing device' installert). Touchpaden funker fint uten drivere, men den lille runde knappen under touchpaden (scrolle-knapp-dingsen ) funker ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fixe dette? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 TJa. jeg kjører ei bedriten trådløs taiwanmus som koster en slikk og ingenting. Den komboen fungerer fint. så jeg synes det er rart at den skal reagere i hele tatt da det er 2 forskjellige muser på 2 forskjellige porter. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en Netshop Notebook 1557GLS. Når jeg skulle installere drivere til musa (MS Intellimouse Explorer 4.0), måtte jeg slette driverene til Touchpaden (Intellipoint ville ikke installeres når det allerede lå drivere til 'pointing device' installert).Touchpaden funker fint uten drivere, men den lille runde knappen under touchpaden (scrolle-knapp-dingsen ) funker ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fixe dette? kobler du musa inn i USB? har du prøvd om den virker uten installasjon av drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå