crapgame Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 driver å bygger om kjellerrommet til et arbeidsrom der det skal være forskjellige maskiner og liknende. ting jeg lurer på: - veggene er gipsplater. hva trengs av oppgradering rommet før man kan sveise med et mig-apparat der? (har brannslukkningsapparat der) - Trenger en benkplate til arbeidsbenken, hva slags type bør jeg ha? helst en helt enkel en med litt tykkelse som kan brukes til forskjellige ting - hvilkene maskiner/utstyr er et must for et arbeidsrom syns dere? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Arbeidsbenk av laminert materiale(av den rød/brune forskalingslem typen). Stålbenk til sveising. Og skikkelig luftavtrekk. Endret 5. desember 2004 av ghbing Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Litt til. Bordstativ til drill eller Bormaskin. Smergel/polerings marskin. Vinkelsliper. Skrustikke®. Stålkar med vann for avkjøling etter sveising. Går ut ifra det er betong gulv som kansje burde behandles med tokomponent epoxymaling. Muligens tak/vegger må behandles med brannhemmende maling. Du burde hvertfall skjekke ut hva som må være i orden.Hvis du skulle være så uheldig å tenne på boligen,så kan du bare skyte ei hvit pil etter forsikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå