8pelota Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvordan lager jeg jukeboks til hjemmesiden min, og får sånn loading greie på starten av hjemmesiden når jeg går inn på den Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lag siden din i Flash, så får du mulighet til å skrive disse tingene i ActionScript Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hvordan program må jeg bruke? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Flash MX Endret 5. desember 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ok, takk, men jeg aner ikke hvordan jeg bruker det, kan noen forklare? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Flashkit.com - Tutorials. Flash er ikke noe du lærer deg på få minutter, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Men dette programmet er langt i fra gratis. Koster vel noe sånt som 5k... Men du kan finne trialversjon på www.macromedia.com hvis jeg ikke husker feil Edit: Og PoleCat har fullstendig rett! Flash er utrolig avansert, og det tar veldig lang tid å lære seg.. Endret 5. desember 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 samma det egentlig, bare jeg blir ferdig med hjemmesiden min så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå