pushead Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en bærbar 1557,jeg har fått et litt problem med ø knappen .Når jeg starter henger den seg opp å skriver øøøøøøøøøøøøøøøøøø over alt, men når jeg bruker en annen tast slutter øen å funke.Noen en anelse hva som er gale? hvordan jeg kan fikse det? eller er dette en ren garanti sak å jeg brude sende pcen inn? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en bærbar 1557,jeg har fått et litt problem med ø knappen .Når jeg starter henger den seg opp å skriver øøøøøøøøøøøøøøøøøø over alt, men når jeg bruker en annen tast slutter øen å funke.Noen en anelse hva som er gale? hvordan jeg kan fikse det? eller er dette en ren garanti sak å jeg brude sende pcen inn? Har du fortsatt garanti på maskinen ville jeg ikke ha nølt med å sende den inn, med mindre du har sølt et glass cola ned i den eller noe. Nytt tastatur lå på rundt 700 kr når jeg sjekket med Dell sist i alle fall, så du må vel ut med lignende skal du en gang erstatte det du har. Lenke til kommentar
pushead Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har ikke sølt cola eller skadet tasten på noen måte får vell sende mail til psdata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå