Joe DiMaggio Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har en Raptor disk (73GB) Bråker noe verre, som alle og jeg er klar over...... er det noen som har noe erfaring med såkalte "harddisk strikk"? Jeg ser de har en del på Microplex. Hvis noen som har prøvd det kan si om det hjelper noe så er det fint Mvh Kron Lenke til kommentar
benlen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uff bråker den så mye altså? Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en Raptor i dag, men da lurer jeg på om jeg drøyer den. Er fornøyd med stillheten fra seagaten(120gb)! Håper noen kan si at den blir stillere med de strikka! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hmmm... Ja håper det er noe som hjelper! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg kan ikke si jeg er spesielt plaget med støynivået på min Raptor 74, men nå har jeg andre ting som bråker mer - f.eks. en WD Caviar 45gb. Den bråker dog endel når den leser, men det sluttet jeg å bry meg om ca 1 uke etter at jeg fikk pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå