LtdEdFred Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det er flere å velge i. Vi har Windows Media Player, Quicktime, Real Player osv. Hvilke bruker dere? Hvorfor? Har den none muligheter de andre ikke har. Kan noen få bedre kvalitet ut av en snutt enn andre? Vet det va rmange spm, men prøv å svar. KOm gjerne med andre navn dere bare har hørt om, men aldri testa osv. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg liker BSPlayer og PowerDVD. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 http://www.divx.com sier bare jeg... Jeg bruker den, for den er verdenskjent for å gi så god kvalitet på filmen. Spilleren er skikkelig stilig! [ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-06-01 16:04 ] Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har alle tre + flere men bruker hovedsaklig Real One Player med Superpass Quicktime er bra på mye den også Windwows Media Player er grei den og, men har mange svakheter også Media Jukebox er også veldig bra på det aller meste MP3, Filmer, TV, Radio osv For dvd så bruker jeg Dvd Station fra Sigma Designs (MPEG Kort) [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-06-01 16:13 ] Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Win Dvd er den eneste som duger. Den leser alt, SVCD, VCD, Divx, DVD, hva det enn måtte være. Og den har utrolig mange muligheter. Zoom, instilling av bilde osv. (Sier ikke at de andre ikke har det :wink:) Alt i alt en utrolig god spiller. Har brukt den siden dag en jeg fikk fatt i den. Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 last ned Bsplayer ( http://www.bsplayer.cjb.net ) og videolan.. videolan er freeware for alle plattformer. spiller dvd og vcd og alt annet.. ( http://www.videolan.org/ ) alt duger jo igrunn da.. codecene som har noe å si ikke spillerne.. fordelen med bsplayer er at du kan velge 16:9 og 4:3 osv.. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei Liker Win.media player men divx 5.0 pro. masse funksjoner som forstørring. 4:3 og 16:9 osv, subtitles også. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Baltazar skrev (2002-06-01 15:41):Det er flere å velge i. Vi har Windows Media Player, Quicktime, Real Player osv. Hvilke bruker dere? Hvorfor? Har den none muligheter de andre ikke har. Kan noen få bedre kvalitet ut av en snutt enn andre?Vet det va rmange spm, men prøv å svar. KOm gjerne med andre navn dere bare har hørt om, men aldri testa osv. Bruker kun ZoomPlayer og PowerDVD. ZoomPlayer ville jeg helst ha brukt hele tiden men den svikter på enkelte SVCDer ;( Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 13:13, SuperK skrev:Bruker kun ZoomPlayer og PowerDVD. PowerDVD er god. Takler de meste formatene,. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Når jeg hadde XP brukte jeg bare WMplayer. Den tok ALT! Nå bruker jeg en kombinasjon av WMP og PDVD. Prøver å få tak i WinDVD though fordi PDVD er for tregt og det er mye irriterende elementer som jeg ikke skal legge meg opp i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå