Gå til innhold

en del spm om WoW


Anbefalte innlegg

hvilken rase er det flest folk som er? er det noen statestikker på hvilke raser som er mest poppulære? hadde vært kjekt å vite hvis man skulle valgt en rase som minst mulig andre hadde.

Er nok flest night elves og humans. På horde er det flest undead. NE hunter/rogue, human paladin/rogue og undead rogue er vel de kombinasjonene det er aller flest av. Spiller en troll priest i us retail nå og kommer sjelden over noen andre med den kombinasjonen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er kobber modulator til?

Har en som jeg ikke skjønner hva er til.

 

I hvilken rekkefølge på "land" burde jeg være?

Jeg begynte i dun morgh, så stakk jeg til Elwyn forest, så dro jeg til westfall og er ferdig med alle quests, hvor burde jeg dra da? loch modan? Hvor etter det isåfall?

 

Er lvl 15 og trenger kun Defias messenger og VC (og de andre questa i deadmines).

Lenke til kommentar

Hmm, var i The Barrens istad i en instance med 2 andre folk.

Spiste middag og da jeg kom tilbake var jeg logget ut (ikke helt, bare til char-screen)

Så skulle jeg gå inn igjen og da jeg loadet kom instanceload-screenen opp og jeg fikk ikke kommet inn i verdenen.

Tok esc og da står det "No instance servers available"

Andre som får det og jeg må bare vente eller har det "unthinkable" skjedd? :scared:

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig inne i dette med WoW, men kan man skaffe det allerede nå eller?

 

Dette vet jeg hvordan jeg skal finne ut, men spør allikevel; Hvor mye koster det?

 

Jeg var veldig fasinert av Diablo 2 i den tid så vil WoW være noe for meg?

No er det kun mulighet for dei som her pre-order kit å spele, så du må vente til Open Beta starter, eller vente til retail kommer. Ingen veit når noko av dette skjer.

Lenke til kommentar
diablo og Wow er ganske forskjellig spillestil...mye likt, men allikevell forskjellig. Så det er ingenting som sier at du vil like WoW bare fordi du likte D2...men forutsetningene er der vel

Kan du nevne de mest åpenbare forskjellene? Regner med at WoW er i 3D og at det ikke er like mange "monster" å slakte på en gang som i D2...?

Lenke til kommentar

Først og fremst er WoW en MMORPG. Slå det opp først hvis du ikke vet hva det er :)

 

Man har mange forskjellige raser; menneske, dverg, orc osv

 

Man har mange forskjellige klasser som i D2, men måten man utvikler seg på er litt forskjellig. Alle som er den samme klassen har tilgang til samme skills/spells og kan kjøpe alle hvis de har nok penger og er høy nok level(finnes bittesmå unntak men drit i det nå:p). Du får tilgang til noen nye skills/spells og noen oppgraderinger annenhver level.

 

Det som gjør din char forskjellig fra de andre med samme rase/klasse er talents. Hver level fra level 10 får du 1 talent point som du kan bruke i ett av 3 talent trees. Disse ser veldig ut som skill trees fra D2, men de fleste talents er bare ting som gjør abilities du har fra før bedre(+10% damage til ditt og datt osv).

 

Attributes får du ikke plassere selv på lvl up, men det er lett å skaffe items med +x til attributes så du kan bestemme hva du vil satse på på den måten.

 

Verdenen er mye større enn i D2. Og mye penere :)

 

Quests er det sinnsykt mange av i forhold til D2. Tror det er 2000-3000 quests i spillet nå.

 

Også har man professions som blacksmithing, tailoring, engineering osv så man kan lage items til seg selv og andre.

 

Har sikkert glemt masse, men dette var det jeg kom på i farten. Sjekk WorldofWarcraft.com hvis du vil finne ut mer.

 

Edit: Kanskje svare litt på det du faktisk spurte om :p

 

WoW er i 3D, ja. Screenshots!

 

Som regel sloss du mot ett og ett monster, hvis du er alene. 2 går som regel bra. 3 begynner å bli farlig om du ikke er en del høyere level enn monsterne. Tar kanskje 20sek å drepe et monster rundt samme level.

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...