Gå til innhold

en del spm om WoW


Anbefalte innlegg

Silver veins finner du i regioner som er specet for level 20 og høyere. Det er silver å finne i bl.a. Wetlands.

 

Forskjellen mellom mage og warlock står forklart på worldofwarcraft.com

 

Warlocks har minions, ikke mages,

 

Det går båt fra Menethil i Wetlands og over til Kalimdor. Det er også en havn i Booty Bay. Det går også Zeppeliner tror jeg.

 

At det er en del løping får du finne deg i. Når du blir level 40 kan du kjøpe deg mount, eventuelt få som questreward som warlock eller paladin. Da går du 60 % raskere. Når du blir level 60, kan du kjøpe epic mount. Den koster MINST 900 gull, så begynn å spar ;). Den går 100 % raskere enn gangehastighet.

 

Enig i at questene opp mot ca. level 20 er litt kjipe. Etter det blir det spennende. Instances er utrolig festlig. Har tatt Deadmines, Stockades og Gnomeregan. Sistnevnte var den mest uoversiktlige, men samtidig kuleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hart faktisk kommet over silvermines i Barrens og :) Det er bare en eller to, men alikevel JEG fant dem :p

 

Er helt enig med Pinella, instances (elite caves ol) er utrolig mye fetere enn de kjipe questene som man får på lvl 0-15 :thumbup:

 

Tilnå har jeg bare tatt Rage Fire Chasm (Orgrimmar) og Wailing Caverns (Barrens), men så er jeg bare en lvl 20 undead priest atm :p

 

Og til trådstarter: KJØP spillet når det kommer ut, eventuelt hiv deg på betaen når den åpner for alle dere uten final beta key's, og prøv ut dette helt sinnsyke spillet selv!

 

"unfortionatly no one can be told what World of Warcraft is, you have to see it for yourself!"

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt Ao mye, men wow virker litt AO rip off, men det måtte kansje bli det? Uansett er landskap og bilde av verden helt fantastisk, trodde ikke jeg skulle like det så godt, men jeg starta 20:00 i går, og her sitter eg nå på level 10 ;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke spilt Ao mye, men wow virker litt AO rip off, men det måtte kansje bli det? Uansett er landskap og bilde av verden helt fantastisk, trodde ikke jeg skulle like det så godt, men jeg starta 20:00 i går, og her sitter eg nå på level 10 ;)

kjenner til fenomenet :thumbup:

Men jeg er langt ifra enig i at WoW er en AO ripoff... Visse elementer er selvfølgelig like, siden det er et spill i samme sjanger.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

ja, jeg tenker da først og fremst på quest delen, og måten man slåss mot udyr og samler lot osv...

 

Hvem må jeg gå til , for å få traning, slik at jeg kan bruke to hands sverd?

Sitter på 3 gode sverd, og får ikke brukt noen av dei. Er warrior, nightelfs.

Har ikke velgt noen proffesions heller enda, er kansje på tide? er level 10.

Ved hvilket level er det påtide og dra til fastlandet? jeg reiste over på level 7, men det var vist litt tidlig.

 

Edit, kansje vi skulle hatt en tråd, med navn på Hw.no medlem, og hvilken server vi spiller på? m.m.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Ja jeg digger RPG, spess sånn som diablo 2 og sånn.

Er det mange useriøse spillere? (fjortisser som ikke kan teamplay?)

Sorry, men jeg vil gå tilbake til et tidligere spørsmål:

 

Svaret er JA, det finnes masse av dem. Mager, Rogues o.l. som ikke skjønner hva hate-kontroll er, priests som ikke fatter at manaen dems er mest for healing, warriors som ikke har satt seg inn i skills (5 ganger hamstring på én fiende er IKKE kult dere), for ikke å snakke om folk som ikke skjønner begrepet "pull". Etc etc etc. Men det blir vel bedre når jeg kommer meg litt høyere opp i levlene. Jeg er 22 Tauren Warrior nå, på europe-final-beta 3.

 

Om teamplay og koordinasjon er viktigere for deg enn hack-n-slash vil jeg anbefale deg å i hvert fall teste ut Final Fantasy XI. Jeg liker begge deler, men gruppespill er en mye, MYE større del av FFXI enn det er i WoW (har dessverre ikke hatt tid til å teste andre MMORPGs). Personlig slekter WoW kanskje litte grann for mye på Diablo-serien, men for all del, det er jo bra spill og mye moro det også. På samme måte som WoW er litt for solo-vennlig er FFXI litt ekstremt i andre retningen. Og folkens, spar meg for "kan ikke sammenlikne med Diablo"-argumentene, fordi det er fullt ut valid å gjøre: WoW er veldig kjapt, veldig solo-orientert og med veldig stor fokus på kills.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

er lvl 23 palkadin og er meget imponert av van cleef questet i deadmines :p

 

Men i begynnelsen er det kjedelig ja, det jeg mener, men tenkte at det var mye sånne quests gjennom hele.

 

Ska drepe de folka og samle orber nå i lakeshire og synes det er veldig kult, derfor tar jeg tilbake noe av et jeg har sagt!

Lenke til kommentar

jaja, flere spm er kommet ;)

 

Hva er forskjellen på "pets", tenker på bjørn, ulv, raptor, alligator osv.

Hørt at raptor er best osv, andre sier ulv, noen sier løve/tiger. Hva er egentlig forskjellen på de? Noen har høyere armour enn andrea, andre skader med og tåler mindre?

 

Kommer fler snart

Lenke til kommentar
kan ikke dø som spøkelse. når du dør så kommer du som spøkelse på den kirkegården som er nermest liket ditt. så det er skjeldent mer en 2 minutters løpetur. du kan rezze deg et lite stykke fra liket ditt, altså du må ikke stå oppå liket for å bli ressurected. slik at hvis noen camper liket ditt så kan du rezze 20 meter bortenfor å få et godt forsprang.....

eg har faktisk dødd av utmattelse når eg var dau... måtte springe heile turen om igjen :D

Lenke til kommentar
kan ikke dø som spøkelse. når du dør så kommer du som spøkelse på den kirkegården som er nermest liket ditt. så det er skjeldent mer en 2 minutters løpetur. du kan rezze deg et lite stykke fra liket ditt, altså du må ikke stå oppå liket for å bli ressurected. slik at hvis noen camper liket ditt så kan du rezze 20 meter bortenfor å få et godt forsprang.....

eg har faktisk dødd av utmattelse når eg var dau... måtte springe heile turen om igjen :D

w00t?! :blink: Jeg har jo løpt ned halve Northern Kingdoms øya uten noe problem jeg....(som lik)

Lenke til kommentar

jeg har noen spørsmål:

 

starter de forskjellige klassene med noen spells/skills? eller er det bare sånn at du går bort å slår på en ting i starten? uten å bruke noen skills?

 

hvilken rase er det flest folk som er? er det noen statestikker på hvilke raser som er mest poppulære? hadde vært kjekt å vite hvis man skulle valgt en rase som minst mulig andre hadde.

 

hvor stor er verdenen? tar det lang tid å gå igjennom Kalimdor fra nord til sør?

Lenke til kommentar
jeg har noen spørsmål:

 

starter de forskjellige klassene med noen spells/skills? eller er det bare sånn at du går bort å slår på en ting i starten? uten å bruke noen skills?

 

hvilken rase er det flest folk som er? er det noen statestikker på hvilke raser som er mest poppulære? hadde vært kjekt å vite hvis man skulle valgt en rase som minst mulig andre hadde.

 

hvor stor er verdenen? tar det lang tid å gå igjennom Kalimdor fra nord til sør?

Du starter med noen få spells/skills ja, men det baller fort på seg.

 

Vil tippe det er en del som er Paladin på alliance siden i hvertfall (de er jo overalt) i tillegg er vel rogue, warrior og shaman populære klasser?

 

Det tar deg nok noen timer å gå over en øy... Det er tross alt LANGT pluss at fiender lurer overalt :)

Lenke til kommentar
Ja, noen har høyere armor, noen har høyere attack power. Noen løper også fortere enn andre som kan være viktig i PvP så de kan ta igjen folk på mounts.

finnes det ikke noen side med sammenligning til ulv/bjørn/villsvin/fugl/raptor/krokodiller/katt osv osv hvor mye de har iforhold til hverandre i samme lvl?

Lenke til kommentar
kan ikke dø som spøkelse. når du dør så kommer du som spøkelse på den kirkegården som er nermest liket ditt. så det er skjeldent mer en 2 minutters løpetur. du kan rezze deg et lite stykke fra liket ditt, altså du må ikke stå oppå liket for å bli ressurected. slik at hvis noen camper liket ditt så kan du rezze 20 meter bortenfor å få et godt forsprang.....

eg har faktisk dødd av utmattelse når eg var dau... måtte springe heile turen om igjen :D

w00t?! :blink: Jeg har jo løpt ned halve Northern Kingdoms øya uten noe problem jeg....(som lik)

Fatigue er det du får når du prøver å svømme(eller løpe som ghost) for langt ut fra kysten. Du kan fortsatt dø av dette som ghost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...