Gå til innhold

Spillverket.no: Rome Totalwar har ikke kategori Doom har?

Anbefalte innlegg

Det er blitt mange poster om Rome Totalwar i det siste. Jeg tror de fleste som har vært med i postene som omfatter dette spillet er enige. Dere sier da sikkert at: "Rome Totalwar ikke har mer en 3 topics (tråder). Personlig synes jeg at det blir feil å telle tråder.

Jeg har tatt meg den frihet i å gjøre en aldri så liten undersøkelse. Jeg har regnet ut hvor mange poster det er i Doom- sin kategori. Og hvor mange poster det er i de tre mest ommfattende trådene om Rome Totalwar. Da har jeg regnet poster fra siste 30 dager da. Grunnen til at jeg ikke har brukt søkefunksjonen er at den tar med seg så mange tråder som omfatter flere spill. "Hva skal jeg ha", "Er pc-en min god nok til disse tre spillene" osv.

Jeg endte da opp med dette reultatet:

Doom = 502 poster.

RTW = 913 poser.

De som kan dette med matte ville da øyeblikkelig skjønne at RTW er mer diskutert, selv om det ikke er så mange tråder om dette spillet. Dog ville jeg tro at folk ville postet flere tråder hvis RTW hadde hatt en egen kategori, da de litt mindre trådene ikke ville bli slukt (blitt borte) iløpet av dagen. Jeg synes derfor at RTW burde få en egen kategori.

Denne trenger selvfølgelig ikke bare å omfatte Rome Totalwar, men også de andre spillene i Totalwar-serien.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos oss vil vi alltid legge antall tråder til grunn for hvor populært et spill er på dette forumet, og hvorvidt det fortjener egen kategori. Det er kun spekulasjoner som ligger til grunn for din påstand om at Total War-serien ville fått flere tråder, hvis det hadde hatt en egen kategori.

La meg også legge til at de siste 180 dagene har Doom totalt 5045 innlegg, mens Total War-serien kun har 1308. Riktignok ble Doom 3 lansert 13. august og Rome Total War ble lansert 1. oktober, så Doom har fått et lite forsprang, men store deler av innleggene blir også gjort FØR lansering. Jeg ønsket bare å påpeke denne betydelige forskjellen.

Men, etter press fra flere svært ivrige Rome Total War-spillere i det siste, skal jeg la spillet få en sjanse hos oss. En kategori er nå opprettet, så får vi se om dere får rett i dette med økning i antall tråder. Hvis dette ikke hjelper på aktiviteten i løpet av en måneds tid, fjerner vi kategorien igjen. Videre diskusjon rundt dette tas i denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=310595

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...