stian123 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Heisann Jeg var på vei hjem fra ei vennine. SKulle se hva klokka var og begynte og turne litt med mobilen min. Idet jeg tråkket over en vanndam, glapp jeg mobilen og den datt selvfølgelig oppi den lille dammen. Har Elkjøp Trygghetsforsikring. Dekker denne forsikringen dette? EDIT: Forsikringa Endret 5. desember 2004 av stian123 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ring til el-kjøp og hør da vel Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du reiseforsikring så vil denne (trolig) dekke dette. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 De fleste reiseforsikringer trer i kraft når man har vært borte mere enn 24 timer, det har han sannsynligvis ikke, men er 99.99% sikker at den dekker vannskader, fordi en jeg snakket med påstod at Elkjøp forsikringen var lik Expert sin, og Expert sin dekker støt- og vannskader osv.. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Heisann Jeg var på vei hjem fra ei vennine. SKulle se hva klokka var og begynte og turne litt med mobilen min. Idet jeg tråkket over en vanndam, glapp jeg mobilen og den datt selvfølgelig oppi den lille dammen. Har Elkjøp kundeforsikring. Dekker denne forsikringen dette? Ja Det heter Trygghetsforsikring, ikke kundeforsikring Endret 5. desember 2004 av Surreality Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Den dekker det meste ja. Jeg forhørte meg om dette før jeg reiste i milliæret, og da fikk jeg vite at jeg fikk ny telefon om den så hadde kulehull i seg og var overkjørt. Jeg fikk ny telefon og når den døde. (den drunet bare, jeg brukte den ikke som blink..) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jaok Om jeg har en NOKIA 6610. Hva vil mest sannsynlig skje? Får jeg ny lik? eller kan jeg velge ny, tilsvarende mobil? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jaok Om jeg har en NOKIA 6610. Hva vil mest sannsynlig skje? Får jeg ny lik? eller kan jeg velge ny, tilsvarende mobil? Du får nokk ny likedan, eventuelt hvis den er ute av produksjon tilsvarende telefon Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Ja den dekker det meste, til og med overkjøring av bil også Opplevde det når minidisc spilleren datt ut av lommen min under en jogge tur, heldigvis var den forsikret. Det var tre år etter jeg kjøpte den da. Så jeg fikk topp modellen når jeg skulle hente en ny en siden det tilsvarte i pris og modell. Men måtte vente i 4 uker på ny siden det måtte bestilles. Elkjøp forsikring anbefales på det varmeste. Dessuten er det ikke alle reise og innbo forsikringer som dekker mobiltelefoner uansett. Sparebank 1\ Lofavør har i hvertfall en klausul om dette. P.S Om noen skulle ville jukse på forsikring så må de huske på at alle skadene dine samles i eget register i 10 år fra og med ulykkesdato. Og ja, dette har dere godtatt ved å akseptere forsikringsavtalen. Edit: Skrivefeil og noen setninger. Endret 6. desember 2004 av KVTL Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ja den dekker det meste, il og med overkjøring av bil også Opplevde det når minidisc spilleren datt ut av lommen min, heldigvis var den forsikret. Det var tre år etter jeg kjøpte den da. Så jeg fikk topp modellen når jeg skulle hente en ny en siden det tilsvarte i pris. Ja, det er rått Når TVen er 3 år gammel, kaster du den ned trappa Så går du og henter ny TV (tulla) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bare 3? Tok en på 5 år jeg, 200 kr dyrere men jeg har flyttet så mye fram og tilbake. Men heldigvis har det ikke kommet noen skader enda. Må ikke se bort at det er forsikringsselskapet som tjener på dette her gitt. Men det er greit å ha da, i tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå