daniman Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det noen her som vet hvilke spill som kommer samme dag som DS kommer i Europa? Vet om en del spill som kommer til DS, men er ikke sikker på hvilke som kommer samme dag. Er MP: Hunters et av dem? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 er kanskje litt tidlig å snakke om det. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Super Mario vel. Er jo det spillet det er mest screenshots fra. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg kan ikke garantere at denne listen er 100%, men basert på amerikanske datoer (ign) burde den i alle fall gi et greit bilde: - Super Mario 64 DS - Feel the Magic XY/XX - Madden NFL 2005 - Spider-Man 2 - Asphalt Urban GT - The Urbz: Sims in the City - Ridge Racer DS - Mr. Driller Drill Spirits - Rayman DS - Tiger Woods PGA Tour Golf - Zoo Keeper Følgende spill er planlagt for slipp i februar: - Final Fantasy: Crystal Chronicles DS - Frogger - Golden Eye: Rogue Agent - Need for Speed Underground - Wario Ware Touched! Følgende spill er planlagt for slipp i mars: - Bomberman DS - Dynasty Warriors - Egg Monster Hero - Mobile Suit Gundam Speed - Pac 'n' Roll - Sonic DS - Yu-Gi-Oh: Nightmare Troubadour - Atari Classics - Yoshi's Touch & Go - Nanostray For mer nøyaktig informasjon får du følge med på Gamer.no fremover, vi kommer til å satse på å dekke de håndholdte så godt som mulig. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 er kanskje litt tidlig å snakke om det. Jo, men med tanke på NTSC-launch spilla i USA, lurte jeg på om PAL releasen ville ha samme titler. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er kanskje litt tidlig å snakke om det. Jo, men med tanke på NTSC-launch spilla i USA, lurte jeg på om PAL releasen ville ha samme titler. Det er ikke noe pal og ntsc denne gangen gitt Det er nemmelig regionsfree Lenke til kommentar
daniman Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 ops, hehe, må lære og tenke før jeg skriver Visste vel egentlig dette. Men det jeg mente var om titlene som kom første dagen i USA var de som ville komme her Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg må desverre si jeg er litt skuffet over launch-titlene. Metroid Prime: Hunters demoen er dødskul -testet i en butikk i New York ...men det kommer jo ikke fullversjon før i Mai! Skulle gjerne hatt noen fler spennende titler å velge mellom fra starten ass... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Følgende spill er planlagt for slipp i februar:- Final Fantasy: Crystal Chronicles DS - Frogger - Golden Eye: Rogue Agent - Need for Speed Underground - Wario Ware Touched! Følgende spill er planlagt for slipp i mars: - Bomberman DS - Dynasty Warriors - Egg Monster Hero - Mobile Suit Gundam Speed - Pac 'n' Roll - Sonic DS - Yu-Gi-Oh: Nightmare Troubadour - Atari Classics - Yoshi's Touch & Go - Nanostray Hvis dette er sånn någenlunde sant, når blir Nintendo DS gitt ut da? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg gleder meg enormt Lenke til kommentar
daniman Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg må desverre si jeg er litt skuffet over launch-titlene.Metroid Prime: Hunters demoen er dødskul -testet i en butikk i New York ...men det kommer jo ikke fullversjon før i Mai! Skulle gjerne hatt noen fler spennende titler å velge mellom fra starten ass... ja, dette er skikkelig synd, planla å kjøpe det samme dag som jeg kjøpte DSen min, men neinei, da kom det ikke så tidlig da. Får gå for super mario 64 * 4 da Lenke til kommentar
levilord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg skal også ha ds, skal kjøpe hunters, new super mario bros og super mario 64*4, men blir nok flere etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå