mobilfreek Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 når kommer psp til usa???? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 kommer dit i mars tror jeg samme som her. kommer til japan om 7 dager Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 kommer dit i mars tror jeg samme som her. kommer til japan om 7 dager går det ann å bestille den fra japan og gjør om språket og spille spill som kommer her i norge med den?? Lenke til kommentar
daniman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Akkurat det tviler jeg på, ihvertfall det med språket. Men vet ikke helt om spilla Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Såvidt jeg vet kan du velge mellom engelsk og japansk, men du kan nok uansett så godt som glemme å få tak i en av de første som kommer. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Såvidt jeg vet kan du velge mellom engelsk og japansk, men du kan nok uansett så godt som glemme å få tak i en av de første som kommer. ja men går det ann å spill som er fra europa på den?? uanset skal kjøpe den etter jul i hvertfal Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 ??? hallo kan noen svare på spørsmålet mitt eller? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det var da fælt til mas, da. Ja, Sony har bekreftet at spillene ikke vil ha regionkoding. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) wooohoooo da skal jeg få meg psp asssz!!! men går det ann å skaffe psp etter jul eller må man vente lengere?? edit: den kommer vell til å koste fra 1000-1500?? Endret 7. desember 2004 av mobilfreek Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) den kommer vell til å koste fra 1000-1500?? HaHa jeg ler høyt og lenge den kon nok komme ned i den prisen men da må du nok vente til etter jul (år 2008) DS koster 2000 nå og dette skulle bli et Media senter som spiller av film osv med mange flere funkjoner så du får tro hva du vill Endret 7. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Koster sikkert 2500++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå