Gå til innhold

Hvordan avinnstallerer jeg codecs ?

Anbefalte innlegg

Heisan :D

Jeg har lastet ned

kaza light codec pack 2,34 og

Codecs6022_all_in1[www.free-codecs.com]

Men når jeg skal innstallere kaza codecen så får jeg beskjed om å fjerne gamle codecer på

legg til og fjrern programmer,men de finner jeg ikke en eneste codec ???

Har også søkt etter codecs på maskina men finner ikke noen,jeg har innstallert Mediaplayer Classic fra før av,men den ligger heller ikke på *legg til og fjern programmer*

jeg skjønner ingenting... kan noen være snille og forklare meg hva jeg skal gjøre ??

veldig glad for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Prøv dette:

Removing the Default Codecs

To remove the default codecs, follow these steps: 1. In Control Panel, double-click Add/Remove Programs.

2. On the Windows Setup tab, click Multimedia, and then click Details.

3. Click the Audio Compression and Video Compression check boxes to clear them, and then click OK.

4. Click OK.

The default codecs, with the exception of the Microsoft PCM converter, are removed. You cannot remove the Microsoft PCM converter.

Removing a Specific Codec or MCI Device

To remove a specific codec or MCI device, follow these steps: 1. In Control Panel, double-click Multimedia.

2. Click the Advanced or the Devices tab.

3. To remove an audio codec, double-click Audio Compression Codecs, double-click the codec you want to remove, and then click Remove.

4. To remove a video codec, double-click Video Compression Codecs, double-click the codec you want to remove, and then click Remove.

5. To remove an MCI device, double-click Media Control Devices, double- click the device you want to remove, and then click Remove.

Lenke til kommentar

Ok... sorry. Her kommer for WinXP.

Høyreklikk på My computer (Min datamaskin) på skrivebordet. Velg properties (alternativer). Velg så taben Hardware- Device Manager - klikk på + tegnet foran "Sound, video and game controllers" - høyreklikk så på Video codecs - velg properties - velg properties taben - start fjerning........

:w00t:

Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Ok... sorry. Her kommer for WinXP.

Høyreklikk på My computer (Min datamaskin) på skrivebordet. Velg properties (alternativer). Velg så taben Hardware- Device Manager - klikk på + tegnet foran "Sound, video and game controllers" - høyreklikk så på Video codecs - velg properties - velg properties taben - start fjerning........

:w00t:

Lykke til.

tusen takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...