Valent Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tiden har kommet til å søle på mitt tastatur, og innkjøping av et nytt et Jeg har kun erfaringer av logitech, og jeg har gått meget lei dem, de bråker som juling, og er harde.. hva kan dere anbefalle? takk for hjelpen Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg og er på jakt etter et nytt tastatur. jeg har sett litt på Logitech diNovo , men har ikke bestemt meg enda. noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Eg vil anbefale ett Ben Q, har et slikt et selv. Eg syns det er helt konge Knappene er deilige og det bråker nesten ikke i det hele tatt.. Ett kjempe tastatur spør du meg. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19255 Lenke til kommentar
Valent Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 sky_hawk... hvis du kjøper det tastaturet, fortell gjerne hvordan det er.. benq så meget bra ut. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg og er på jakt etter et nytt tastatur. jeg har sett litt på Logitech diNovo , men har ikke bestemt meg enda. noen som har erfaring med dette? Jeg har v.1 at det, altså den versjonen med mx900, er meget godt fornøyd! anbefales!! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg ser etter en ny tastatur også Trenger ikke å være trådløs, men d er VIKTIGSTE er at tastene ikke bråker. Noen som har noe å anbefale. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noname er alltid bra. Digger mitt. Bråker ikke, og tar liten plass.. Er uknuselig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå