Gå til innhold

ny harddisk basert mp3spiller

Anbefalte innlegg

Hei. er hundrevis av threads om disse mp3spillerne i disse tider, menmen...kjører på jeg oxo ;)

Tenkte på å gå til anskaffelse av ny mp3spiller, siden min gode gamle MpGio spiller begynner å dra på åra :p

I januar drar jeg til en liten tur til CAnada, så da tenke jeg at det kunne være greit å ha litt å høre på mens man flyr, og sitter å venter på flyplassen i alt kaoset..

Kriterier:

- Batteritiden er derfor ganske viktig for meg.

- Lydkvalitet må være bra

- vekt/Størrelse (må gå lett i bukselommen)

- og selvfølgelig pris.

Bruksmål:

Skal brukes iforbindelse med jobbing, turer osv. Har oxo lest en del om at spillerene ikke egner seg til trening å sånn....meeen det får bare stå sin prøve, for spilleren MÅ kunne brukes til trening, snowboarkjøring osv.. :)

Spillere jeg har kikket en del på:

- IPOD selvfølgelig ;)

- Creative Zen touch

- Creative Zen Micro

- Creative Muvo2

- Creative Jukebox Zen NX Xtra 30GB Bundle Zen Xtra 30GB & Travelsoundkomplett

Lurte litt på den Zen xtra spillerem der også...kunne jo vært kjekt med travelsound på hotellrommet siden jeg skal på tur å sånn??Noen som har den og kan fortelle om det er noe vits å kjøpe i det heletatt???

Håper noen kan gjøre valget litt enklere for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zen touch har bra batteritid ja...det er helt klart...

men ipod med sine 12timer er jo i å for seg ikke akkurat dårlig det heller syns jeg..

men er begge såppass små at det går fint å ha de i bukselommen lixom?

meg være veldig usikker på hva jeg skal velge, hehe. men jeg må si at jeg heller litt over på Zen touch ja...

Er også veldig usikker på dette med travelsounden om det i det heletatt er no vits å betale det lille extra for denne??

Endret av tempoking
Lenke til kommentar
Zen touch har bra batteritid ja...det er helt klart...

men ipod med sine 12timer er jo i å for seg ikke akkurat dårlig det heller syns jeg..

men er begge såppass små at det går fint å ha de i bukselommen lixom?

meg være veldig usikker på hva jeg skal velge, hehe. men jeg må si at jeg heller litt over på Zen touch ja...

Er også veldig usikker på dette med travelsounden om det i det heletatt er no vits å betale det lille extra for denne??

Når det gjelder Touch og bukselommer, så kommer det litt an på hvor store lommene dine er. Min Touch er ca høy som en 20 pakning med røyk, men muligens litt tynnere og litt bredere. (make sense?) Jeg bruker aldri bukser med lommer, men spilleren går fint i jakkelommer som ikke er altfor store.

Travelsounden ser kul ut. Selv kjøpte jeg noen andre Creative høyttalere til ca 70 kr da jeg kjøpte Touchen. Greit til det bruket de var tenkt til originalt, men litt store til å ta med ut på tur.

Kirikiri

Lenke til kommentar

fant no tester å no greier om travelsounden nå...å den var visstnok ganske crappy.

Så da shiter jeg i den og den Xtra saken...

...men tror faktisk valget faller på zen touch jeg.... :)

ser den får mye positiv omtale overalt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...