Gå til innhold

HL 2 rundet på 2 timer, 57 minutter og 35 sekunder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likevel et ganske imponerende stykke arbeid, det skal litt til for å memorisere banene i hl2.

Quickload :p

Forresten gav han meg et par geniale tips til hvordan kutte ned tiden på båt-levelet. Skulle ønske jeg visste det før tho :p

F.eks. der han bare skøyt bort mot den tingen datt den bjelken og knuste porten. Han måtte gått gjennom hele bygget hadde han ikkje gjort det.

Lenke til kommentar

Hehe...han må ha sinnsykt lite å gjøre for å klare det på såpass kort tid...

Men han er ikke værre enn han HL1 duden som klarte det på 45 min...Tenk kor inn i helvettes lang tid han må ha prøvd å testa hit å dit for å få alt t å funke?!?!!?

Å hvor lang tid han må ha brukt for å finne alle de sinnsyke snarveiene...

Folk er sjuke... :p

Lenke til kommentar
Hehe...han må ha sinnsykt lite å gjøre for å klare det på såpass kort tid...

Men han er ikke værre enn han HL1 duden som klarte det på 45 min...Tenk kor inn i helvettes lang tid han må ha prøvd å testa hit å dit for å få alt t å funke?!?!!?

Å hvor lang tid han må ha brukt for å finne alle de sinnsyke snarveiene...

Folk er sjuke... :p

Snarveiene er ikke akkurat så sinsyke.. den airboatdelen på 13 min er enda sjukere. Hadde han gjort det som den personene gjorde i den så har han kuttet betraktelig ned på tiden.

Stort sett så gikk han rett fram med svært lite snarveier. Banene i HL2 virker mer gjennomtenkte enn de i HL.

Lenke til kommentar

Saken er jo den at han HELT sikkert har spilt gjennom spillet mer enn bare to ganger.

Så at han prøver å runde spillet så fort som mulig er sikkert helt naturlig for noen. Sikkert gøy å prøve å se hvor kort tid du bruker på spillet når man har prøvd "alle" tinga i spillet.

Vet det er mange her som har brukt mange timer på å finner ruby, hvorfor er det mer naturlig enn å runde spillet på kortest mulig tid?

Lenke til kommentar
Hm, har ikke spilt igjennom SP-delen ennå, men laster ned filmen allikevel 0:

er en masse spoilers i denne filmen azz, altså, du ødelegger resten sv SP delen :thumbdown:

Jeg får vel ikke spilt spillet før i 2006, så jeg har ingen problemer med spoilere.

Filmen vil vel bare gi meg noe å se frem til.

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar
HL1 på 48 min ble rundet MED en stygg greie som faktisk heter speedhack... :hrm:

ehhh nei??

Gammel HL versjon vettu, da kan man bunnyjumpe, man må bare vite hvordan. ;):tease:

I HL2 er jo bunnyjumpingen enna værre. Dobler jo speeden! Kan forklare hvordan man bunnyjumper fortest mulig:

Hvis du har fram Manipulator/Gravity Gun og holder høyre musetast inne og hopper bortover vil du bunnyjumpe like fort som du gjør når du sprinter! Uten å bruke AUX Power såklart.

Husker ikke hvordan jeg fant det ut, men jeg har ikke sittet 10 timer og eksprimentert med hvordan man bunnyjumper fortest. :p

Lenke til kommentar
52min var det gamle HL ble runnet på. Syk film.

Det var vel på 45 min det :dontgetit: Og er enig med Potetfar; Farten blir doblet når man bunnyjumper der. Dessuten kan selv en nybeggynner bunnyjumpe på HL 2.(ta meg foreksempel :p ) Men visste ikkje det trikset med GG, kan teste det etterpå.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...