Gå til innhold

HL 2 rundet på 2 timer, 57 minutter og 35 sekunder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, har nå sett hele greia. *gud det tok sin tid*

Det er utnyttet langt færre feil i spillet, det er bare et fåtall plasser han tar et par "slue" snarveier. Resten av spillet går stort sett med på å hoppe framover og drepe et par fiender her og der. Fyren har relativt god kontroll, men filmen er ikke perfekt i så måte. Han gjør et par miss her og der, og det er godt mulig å spare "litt" her og der.

Likevel et ganske imponerende stykke arbeid, det skal litt til for å memorisere banene i hl2.

Lenke til kommentar
Quickload :p

Forresten gav han meg et par geniale tips til hvordan kutte ned tiden på båt-levelet. Skulle ønske jeg visste det før tho :p

De filmene er vel satt sammen av demofiler hvor hele "loadesekvensen" er gjort sammenhengende. Det vil si at quickload kun hjelper til en viss grad, eller?

Lenke til kommentar
De filmene er vel satt sammen av demofiler hvor hele "loadesekvensen" er gjort sammenhengende. Det vil si at quickload kun hjelper til en viss grad, eller?

Hmm, ja, med mindre han har funnet et måte å ikke få teksten "Game Saved" til å dukke opp nederst til venstre på, må han jo ha tatt hele levels av gangen. Da forstår jeg også hvorfor denne kke var like rask som bla HL-speedrunnet. Impressive :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...