uberhunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Deilig, laster med 250 kb/s fra gamershell Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 40 min så er den ferdig nedlastet.. Hvem har rekorden her på forum.hardware da Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Huff, nei. HL2 skal nytes, ikke rushes gjennom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Og dykk trur at han brukte 2:57:35 første gangen? Han må kjenne bretta rimelig bra for å klare noko slikt, og det kan du ikkje ved å rushe gjennom. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Huff, nei. HL2 skal nytes, ikke rushes gjennom riktig, er på den fyrtårn banen jeg (spillt en god stund) , morsomt og ommøblere litt på alle plassene man er :!: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Og dykk trur at han brukte 2:57:35 første gangen? Han må kjenne bretta rimelig bra for å klare noko slikt, og det kan du ikkje ved å rushe gjennom. Se filmen så får du se Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 fila er og ute på gamershell.com utan vente tid. http://www.gamershell.com/download_7744.shtml Bare for å få fram denne linken fler ganger, så fler lar være å bruke fileplanet, så quoter jeg den... Maxxer linja herifra... Telenor 2048... 43 minutter gjenstår... *legge meg* Får se den når jeg kommer hjem fra jobb i morra... Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hm, har nå sett hele greia. *gud det tok sin tid* Det er utnyttet langt færre feil i spillet, det er bare et fåtall plasser han tar et par "slue" snarveier. Resten av spillet går stort sett med på å hoppe framover og drepe et par fiender her og der. Fyren har relativt god kontroll, men filmen er ikke perfekt i så måte. Han gjør et par miss her og der, og det er godt mulig å spare "litt" her og der. Likevel et ganske imponerende stykke arbeid, det skal litt til for å memorisere banene i hl2. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Likevel et ganske imponerende stykke arbeid, det skal litt til for å memorisere banene i hl2. Quickload Forresten gav han meg et par geniale tips til hvordan kutte ned tiden på båt-levelet. Skulle ønske jeg visste det før tho Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sweet. ikkje feil å greie det så fort Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Les alt om det her. Hva er poenget!. ? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Quickload Forresten gav han meg et par geniale tips til hvordan kutte ned tiden på båt-levelet. Skulle ønske jeg visste det før tho De filmene er vel satt sammen av demofiler hvor hele "loadesekvensen" er gjort sammenhengende. Det vil si at quickload kun hjelper til en viss grad, eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 De filmene er vel satt sammen av demofiler hvor hele "loadesekvensen" er gjort sammenhengende. Det vil si at quickload kun hjelper til en viss grad, eller? Hmm, ja, med mindre han har funnet et måte å ikke få teksten "Game Saved" til å dukke opp nederst til venstre på, må han jo ha tatt hele levels av gangen. Da forstår jeg også hvorfor denne kke var like rask som bla HL-speedrunnet. Impressive Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Virker som en helt annen spillopplevelse å spille slik. Så ikke morsomt ut i det hele tatt, men det var jo såklart ikke poenget heller da. Jeg stusset litt på noen småting. Hvorfor svever Alyx bortover istedenfor å gå? Virker som om det var noe kluss med modellene hans. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bug i Source, selvfølgelig (på lik linje med at han ikke får kontroll over rakettkasteren mot slutten). Ref: http://www.planetquake.com/sda/other/HalfLife2.html Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 wow. dette skal bli morro og se laster ned filmen i fra gamershell nå - 270kB/s Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Delvis imponerende, men utrolig mange forbedringer kan gjøres (ikke det at jeg vet alle). Vil tro at det er mulig å klare det nesten ned mot 2t 45min... Men det overlater vi til de hardcore sprinterne Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Delvis imponerende, men utrolig mange forbedringer kan gjøres (ikke det at jeg vet alle). Vil tro at det er mulig å klare det nesten ned mot 2t 45min... Men det overlater vi til de hardcore sprinterne hehe jepp, var en god del ting han kunne gjort litt raskere.. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bruke så lang tid på å laget spillet, også er det noen som runder det på 2timer. Det er litt surt Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hm, har ikke spilt igjennom SP-delen ennå, men laster ned filmen allikevel 0: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå