Gå til innhold

Montering av list.. kald katode..

Anbefalte innlegg

har et chieftech big tower.. blått. (microplex).. har plexi liggende og ei sølv list (microplex).. skal montere dette på kabinettet.. men hvordan?? trenger litt hjelp her... noen tips?

Har også en rosa kald katode.. skal kanskje bytte mot en blå kald katode? bør jeg det.. siden kabinetttet er blått? :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjær ut hull i døra med stikksag. Skjær til plexien om nødvendig. Sett på dekorasjonslista rundt kanten før du fester plexi. Nå kan du feste plexien med silikon. Jeg brukte "våtromssilikon", det er bra nok :smile:

Dette var ihvertfall det jeg gjorde, og det funker bra. Noe jeg ikke har gjort enda som kan være lurt er å lime fast lista.

Lenke til kommentar

du kan finne en fremgangs måte på denne siden :smile:

listen kan du sette i etterpå :smile:

http://www.overklokking.no/casemods/casemo...uide/index.html

selv så har jeg valgt å sette inn en blank dobbelt list som er smal,og som du setter viduet fast i ( uten å lime) da har du muligheten til å bytte ut viduet hvis uhellet skulle være ute , og du slipper å skrape lim ( silikon) resten av livet :smile:

jeg har samme big tower som deg, den har jeg sendt til en motiv lakerer ( er heldig som kjenner noen som har kontakt med sånne ) og innvendigt så har jeg valgt gull metalikk med en glitter kombinasjon for innvendig lakering ( inkludert power og drev rammer )hvis du da kobinerer rosa og grønt lys ( kald kadode ) så blir det temmelig heftigt :smile: den gull lakerte flaten innvendigt gjør underverker :smile:

but that`s me lol

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-01 17:28, Bøgge Bakken skrev:

uff. Når jeg hører rosa så tenker jeg Rosa hellikopter. Verste sangen jeg har vert borti. håper det blir forbud til neste år mot den sangen.

I en råååsa helikooopteeeer ... hihi ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...