Gibos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lyden forsvant plutselig på min 1557gls. Kan ikke finne noe galt, driverene er lagt inn på nytt osv osv. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sjekk liste 1. Volumkontroller på venstre nede side er skrudd riktig vei. 2. PÅ avanserte egenskaper så har du ikke på SPDIF lyd eller dempet noe viktig? 3. Driverne ligger på AOpen. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 har ikke dempet noe nei. Var kryssa av for SPDIF under avansert. Huka den bort uten at resultatet ble bedre. Var på aopen, men kunne ikke finne lydrivere til 1557g Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hmm. tror jeg brukte driverne fra whitebox sine sider. Til nå har de fungert stabilt. Husker ikke om jeg lasta ned noen nyere. tror ikke det Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 du har ikke kommet borti knapp fn+f5 ? det er også en fysisk volumkontroll på venstre side av laptoppen nesten helt fremme Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 jeg vet da pokkern hva det var, la inn driveren på nytt. plutselig var alt ok. Ikke for at jeg liker den lyden så veldig godt, men den er jo kjekk å ha Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå