radivx Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei, har tenkt å bestille noen spill fra http://www.computercity.no/ (de er de eneste i norge som faktisk har spillene jeg vil ha). Noen som har erfaring med denne butikken? Noe som vet hvor mye de skal ha i frakt? Har de fakturabetaling eller går det i oppkrav? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har jobbet i computercity, så jeg kan prøve å svare på noen spm. frakten er vel 89 kr, TROR jeg, pluss evt oppkravsgebyr hvis du ikke betaler med visa. du kan kun betale med oppkrav, visa eller computercitykort. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Tusen takk Var jo kjekt å få høre fra en tidligere ansatt... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Frakt fra: 89,- edit: litt sein. Endret 5. desember 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 du kan sende mail til butikken, eventuellt ringe på 81500511 for å høre om detaljer. Alle varene sendes ut fra varehuset på Alnabru i Oslo Fraktprisen varierer basert på vekten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå